سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دشت آزادگان:

انتخابات ۱۴۰۰ را پرشورتر از دوره‌های قبل برگزار می‌کنیم

سیلاوی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم در دشت آزادگان در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص انتخابات و آمادگی این ستاد جهت برگزاری انتخاباتی امن و سالم گفت: برنامه ریزی دقیق به منظور آماده سازی همه ملزومات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ انجام شده است.

او افزود: سعی کردیم با بررسی مشکلات دوره‌های قبل و ارائه راهکار‌های مناسب این دوره از انتخابات را بدون نقص برگزار کنیم و ان شاء الله شاهد حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان در این انتخابات خواهیم بود.

سیلاوی با بیان اینکه تجربه‌های زیادی در برگزاری انتخابات‌های متعدد حاصل شده است، تصریح کرد: در کنار تجربه و خلاقیت، همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم و با حضور حداکثری و حفظ امانت داری در شهرستان به کار خواهیم گرفت.

فرماندار دشت آزادگان اظهار داشت: در این دوره از انتخابات علاوه بر اعضای شعب، ناظران ویژه بهداشت و درمان را نیز در همه شعب اخذ رای مستقر خواهند شد تا بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت کنند، همچنین شعب اخذ رای بیشتری در شهرستان در نظر گرفته شده تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.