سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷۸ میلیارد ریال برای تکمیل کنارگذر سامان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با توجه به برنامه دولت برای توسعه زیرساخت‌ها گفت: برای تکمیل عملیات اجرایی طرح کنارگذر سامان ۱۷۸ میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسین‌علی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی تکمیل و بهره‌برداری از این طرح به‌طول یک‌ هزار متر و عرض ۱۲ متر در حال اجراست و تا ۱۲ ماه آینده تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

مقصودی تصریح کرد: در روند اجرایی طرح تکمیل کنارگذر سامان یک‌هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۹۰ هزار مترمکعب خاک‌ریزی، چهار هزار و ۲۰۰ مترمکعب ابنیه فنی، سه هزار مترمکعب اساس و ۶ هزار مترمربع قالب‌بندی احداث و ۳۰۳ هزار کیلوگرم آرماتور و ۱۹۸ هزار متر مربع آسفالت اجرایی خواهد شد.

فرماندار سامان نیز گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح کنارگذر مرکز این شهرستان از خواسته‌های اصلی مردم منطقه و مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان سامان است.

کمال اکبریان تاکید کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح ضمن کاهش چشمگیر ترافیک، یک نقطه بسیار حادثه‌خیز در مسیر ارتباطی این مربندی به سه‌راهی پل زمانخان حذف و حوادث جاده‌ای کمتر می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت و اولویت اجرای طرح کنارگذر سامان، از مسئولان مربوطه و پیمانکار پروژه انتظار می‌رود تا هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل و بهره‌برداری از این طرح اقدام کنند.

سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.