سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیاد النخاله: مقاومت تا بیرون راندن صهیونیست‌ها از فلسطین ادامه دارد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در جشن پیروزی مقاومت فلسطین تاکید کرد: به مقاومت در برابر صهیونیست‌ها تا بیرون راندن آن‌ها از فلسطین پایبند هستیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی روز شنبه خود در جشن پیروزی مقامت اسلامی فلسطین خطاب به مردم این کشور گفت: «شما ملتی هستید که در صبر و پافشاری بر پایداری، نظیری بر روی زمین ندارید. امروز، روز پیروزی ملتمان و روز پیروزی بر زندگی است که می‌خواستند به اجبار و با محاصره به ما تحمیل کنند.»

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: «مقاومت ما تاکید دارد که اراده زنده مبارزه‌مان، بزرگترین چالش‌ها را با وجود محاصره از بین می‌برد. نبرد "سیف القدس" در اندک روز‌هایی همانند طوفانی برای امتی عمل کرد که فلسطین را رها کرده بود. نبرد "سیف القدس" برون‌رفتی ملی برای مردم فلسطین بود.»

زیاد النخاله با بیان اینکه «تلاش خواهند کرد که توافق اسلو را به شکل جدید دیگری احیا کنند و تلاش خواهند کرد که ما را خلع سلاحمان کنند و این چیزی است که نیازمند هوشیاری است»، تاکید کرد: «ضروری است که این موضوع شفاف شود که همزیستی با این موجودیت جنایتکار غیرممکن بوده و التماس چیزی جز تحقیر به همراه نخواهد داشت. فلسطین امروز به کانون توجه بین‌المللی تبدیل شده است و برای استفاده از این تغییر باید تکاپو داشته باشیم.»

دبیرکل جهاد اسلامی افزود: «از گروه‌های ملی که اقدام به همزیستی با رژیم صهیونیستی کردند می‌خواهیم که تجدید نظر کنند. بیایید بدون تردید به پروژه ملی واقعی خود برای یک کشور فلسطینی به پایتختی بیت المقدس بپردازیم. باید مراقب باشیم، زیرا آمریکا، که با سلاح‌های آن‌ها کشته می‌شویم، در مورد بازسازی آنچه که با سلاح‌های آن‌ها نابود شده صحبت می‌کند.»

زیاد النخاله با بیان اینکه «امت ما قادر به پیشروی بیشتر به سوی فلسطین و ایران الگویی برای همه در این زمینه است»، ادامه داد: «از ملت بزرگ یمن تشکر می‌کنم، چون به تمام جهان نشان داد که برادری واقعی چگونه است.»

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: «ملت با مقاومت سرسختانه خود قدس را نزدیکتر کرد، پس اگر شما به قدس نزدیکتر بودید و از مقاومت حمایت می‌کردید چه می‌کردید؟ این دور از نبرد با صهیونیست‌ها هنوز به پایان نرسیده و ما در مواضع خود آماده هستیم. ما پس از ابتکار آتش بسی که از سوی مصر و قطر مطرح شده، به آتش بس پای‌بند خواهیم ماند.»

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیان با بیان اینکه «ما متعهد هستیم صرف‌نظر از فداکاری‌هایی که نیاز است، به مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی پای‌بند باشیم تا از فلسطین بروند» تاکید کرد: «تا زمانی که اشغالگری در سرزمین فلسطین وجود دارد، هیچ صلحی در منطقه و جهان نخواهد بود.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
برادر مجاهد ببخشیدا اسمت رو عوض کن
منصور
۰۶:۱۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
ببخشید // معنی نخاله در زبان عربی چیه ؟؟
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
نخاله کسره داره. یعنی سبوس گندم حتمن اجدادش کشاورز و گندم کار بودند که این فامیلی روشه. فامیلیش مهم نیس. مهم اینه که مرد میدانه و فعلا ایشون خبرساز شده تو رسانه های خارجی