سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود به هرمزگان در تعطیلات نیمه خرداد ممنوع است

بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا ورود به هرمزگان از چهارشنبه ۱۲ خرداد تا دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت:برای جلوگیری از گسترش کرونا ، ورود و خروج به هرمزگان از چهارشنبه دوازدهم خرداد ، بمدت شش روز ممنوع است.

فریدون همتی در ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: این ممنوعیت از چهارشنبه دوازدهم تا دوشنبه هفدهم خردادماه است و در این مدت فرمانداران، نیروهای انتظامی، هلال احمر و علوم پزشکی باید همه ورودی های اصلی استان را کنترل کنند.

او گفت:اکنون شش شهرستان، میناب، رودان، قشم، جاسک، بندرعباس و بندر خمیر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و از فردا فقط مشاغل گروه یک در این شهرستان ها اجازه فعالیت دارند.

استاندار هرمزگان افزود:شهرستان های حاجی آباد، بستک و بندر لنگه نیز در وضعیت نارنجی، و سیریک و بشاگرد در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

همتی گفت:مشاغل گروهای دو ، سه ، و چهار در شهرستان های قرمز تعطیل است که با اعلام دانشگاه علوم پزشکی برخی از این مشاغل می توانند فعالیت کنند.

او  افزود:  به صدور مجوز برگزاری مراسم ها و لزوم رعایت شیوه نامه ها اشاره کرد و گفت: در ایام عید فطر رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی از سوی برخی افراد، موجب مبتلاء شدن برخی نمازگزاران به کرونا شد.

سرهنگ نیکبخت فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: ورود پلاک‌های غیر بومی در این مدت ممنوع بوده و خروج پلاک‌های بومی  هرمزگان هم به استان‌های دیگر به استثنای رانندگانی که مجوز‌های قانونی از فرمانداری‌ها و پلیس راهور دارند، ممنوع است.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه تردد بین شهری به استثنای شهر‌های نارنجی و قرمز بلا مانع است از افراد خواست از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.

او افزود: تخلفات کرونایی توسط دوربین‌های هوشمند و هم توسط همکاران پلیس به ویژه در مبادی ورودی و خروجی استان کنترل و اعمال قانون خواهد شد.

رئیس پلیس راه  هرمزگان گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های هرمزگان در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه دارد.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.