سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی شش طرح جدید در حوزه گردشگری در بام ایران

از ابتدای امسال تا کنون، عملیات اجرایی شش طرح جدید در حوزه توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرجام سمیعی معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: بخش خصوصی برای احداث و راه‌اندازی دو اردوگاه گردشگری در استان سرمایه‌گذاری می‌کند که با اجرای این طرح‌ها در شهرستان‌های بروجن و کوهرنگ ۶۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و زمینه اشتغال مستقیم ۲۸ نفر فراهم خواهد شد.

او افزود: یکی از این طرح‌ها اردوگاه گردشگری امام‌زاده حمزه‌علی در بخش بلداجی شهرستان بروجن است که بخش خصوصی برای اجرای آن ۱۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری می‌کند.


بیشتر بخوانید


سمیعی اضافه کرد: این طرح در زمینی به وسعت ۱۰ هزار مترمربع، زیربنای یک‌هزار و ۱۶۲ مترمربع و اشتغال‌زایی مستقیم هشت نفر احداث و راه‌اندازی می‌شود.

او اظهار داشت: بخش خصوصی همچنین برای احداث اردوگاه گردشگری چَما در شهرستان کوهرنگ ۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

سمیعی تصریح کرد: این طرح در زمینی به وسعت۱۱هزار و ۷۱۷ مترمربع، زیربنای ۸۸۹ مترمربع و اشتغال‌زایی مستقیم ۲۰ نفر راه‌اندازی می‌شود.

او گفت: براساس تعهد بخش خصوصی، این طرح‌های سرمایه‌گذاری تا سال ۱۴۰۱ تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

سمیعی افزود: از ابتدای امسال تا کنون، عملیات اجرایی شش طرح جدید در حوزه توسعه و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری استان آغاز شده است.

او اضافه کرد: این طرح‌ها در چشمه صالح جونقان شهرستان فارسان، امام‌زاده علی‌ابن‌احمد روستای دهنو شهرستان بروجن، امام‌زاده عبدالله سورک شهرستان شهرکرد، پارک هزار جریب روستای گندمکار در بخش میانکوه شهرستان اردل و چشمه برم لردگان اجرایی می‌شود.

سمیعی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی اختصاص یافته و زمینه اشتغال مستقیم ۳۳ نفر به مدت سه ماه فراهم شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.