سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه :

همه باید پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شویم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : در انتخابات پیش رو، همه باید پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شویم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می‌کند، لذا باید برای تعیین سرنوشت کشور همه پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شویم.

او گفت : برای ترغیب همگان به حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات، تک تک افراد جامعه باید یک ستاد انتخابات باشند.

امام جمعه کرمانشاه اشاره‌ای هم به توطئه دشمنان اسلام و انقلاب برای مایوس کردن مردم داشت و افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر انتخاباتی که برگزار شده دشمنان سعی کرده اند هر طور شده مردم را از حضور در آن انتخابات دلسرد کرده و بعد هم حضور مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند، اما به یاری خداوند هرگز نتوانسته و نخواهند توانست به اهداف خود دست پیدا کرده و به اسلام و انقلاب ضربه وارد کنند.

آیت الله علما سپس با اشاره به قدرت کنونی ایران اسلامی در دنیا افزود: امروز به برکت اسلام و انقلاب، غزه در دنیا حرف برای گفتن دارد و این نشان از قدرت اسلام و انقلاب دارد.

آیت الله علما با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت، گفت: هرچه در دهه کرامت برای حفظ شعائر دین کار کنیم باز هم جای کار دارد.

او با بیان اینکه حضور خادمان آستان قدس رضوی در استان‌ها در دهه کرامت ابتکاری برای زنده نگه داشتن شعائر دین است، ادامه داد: دین را شعائرش حفظ می‌کند، لذا برای زنده نگهداشتن دین انجام اقدامات ابتکاری اهمیت زیادی دارد.

او در پی مطرح شدن نامگذاری یکی از معابر کرمانشاه به نام امام رضا (ع) در دهه کرامت، گفت: این ابتکاری است که می‌تواند برکات زیادی برای شهر به همراه داشته باشد و باید معبری بزرگ برای این منظور انتخاب شود تا در شان امام مهربانی‌ها باشد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.