سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان اتکا در حاشیه افتتاح فروشگاه «شهید شوشتری » زاهدان؛

به دنبال توسعه فروشگاه‌های اتکا در استان‌های دوردست هستیم/ دسترسی به تولیدات سازمان اتکا حق  همه‌ی نیروهای مسلح در کشور است

مدیرعامل سازمان اتکا گفت: با بهره‌مندی کامل حلقه ‌زنجیره تأمین درسازمان اتکا و در جهت مقابله با تحریم‌های اقتصادی، ظرفیت تولیدات اتکا را به حداکثر رساندیم.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با ایام مقاومت و پایداری و سالروز آزادسازی تاریخی خرمشهر، آیین افتتاح فروشگاه مرکزی "شهید شوشتری " زاهدان با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار مسعود حشمتی پور مدیرعامل سازمان اتکا، مرتضی اعلمی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی، مدیران، ائمه جماعات و رؤسای کانون‌های وابستگان سیستان و بلوچستان، چهارشنبه 5 خرداد انجام شد.

در این مراسم سردار حشمتی پور با بیان اینکه نیروهای مسلح در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همواره در کنار مردم ایستاده‌اند، ‌خاطر نشان کرد: با اتحاد و همبستگی همواره می‌توانیم در مسیر رشد و اعتلای میهن بیش از پیش گام برداریم.

او با درود فراوان به ارواح طیبه شهدا به ویژه شهدای 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: تلاشگران عرصه خدمت همواره در مسیر خدمات‌رسانی به نقاط مرزی تلاش نموده‌اند و در این روز نیز شاهد افتتاح این فروشگاه هستیم.

مدیرعامل سازمان اتکا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای آزادسازی خرمشهر بیانکرد: با بهره‌مندی کامل حلقه ‌زنجیره تأمین درسازمان اتکا و در جهت مقابله با تحریم‌های اقتصادی، ظرفیت تولیدات اتکا را به حداکثر رساندیم .

او با تأکید بر اینکه سازمان اتکا با رویکرد خدمات‌رسانی و نه تجاری مشغول به فعالیت است، ادامه داد: دسترسی به تولیدات سازمان اتکا حق  همه‌ی نیروهای مسلح در تمام نقاط کشور است.

سردار حشمتی پور احداث فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در نقاط مرزی را با هدف خدمت‌رسانی هر چه بیشتر دانست و گفت: با این اقدامات می‌توان در حد توان این سازمان، بخشی از دغدغه‌های تأمین مایحتاج جامعه هدف و هم‌میهنان عزیز در این نقاط برطرف شود.

مدیرعامل سازمان اتکا گفت: فروشگاه "شهید شوشتری" زاهدان با دارا بودن تمام امکانات فروشگاهی از فروشگاه‌های ممتاز استان است و از این پس آمادگی دارد تا خدمات هر چه مطلوب‌تر را به مشتریان و بویژه خانواده بزرگ نیروهای مسلح استان ارائه نماید.

سردار حشمتی پور، در پایان بیان کرد: فروشگاه‌های اتکا در سراسر کشور با رویکرد خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مشتریان و جامعه هدف از هیچ کوششی مضایقه نمی‌کند و با خدمت صادقانه سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.