سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش:

ورزش همگانی در ارتش اجباری است

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش درباره ورزش همگانی در این سازمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در حاشیه مراسم تجلیل از برترین ورزشکاران ارتش، اظهار داشت: این مراسم با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد. در جشنواره روز ارتش مسابقات مختلفی برگزار می‌شود و امسال هم به مناسبت بیست و دومین سالگرد شهادت صیاد شیرازی، کوهنوردان ما به ۲۲ قله صعود کردند. مسابقات چوگان نیز به بهترین شکل برگزار شد.

او افزود:  تمام رقابت‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد. امروز مراسم اهدای جوایز به قهرمانان را داشتیم. ضمن اینکه برترین‌ها هم در تمام رشته ها معرفی شدند.

فولادی درباره چگونگی برگزاری مسابقات، گفت: ویروس کرونا نه تنها در ایران، بلکه در تمام نقاط جهان وجود دارد. این موضوع روی فعالیت‌های ورزشی هم تاثیرگذار بوده است. ما با تدوین شیوه نامه‌های بهداشتی سعی کردیم تا لطمه‌ای به آمادگی جسمانی افراد وارد نشود.  

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش درباره برنامه‌های آتی این سازمان، عنوان کرد: امسال تیم‌های نیرو‌های مسلح در قالب ۸ رشته ورزشی به مسابقات ارتش‌های جهان اعزام می‌شوند. جودو، چتربازی، تیراندازی، تکواندو، قایقرانی و دوچرخه سواری از جمله رشته‌هایی هستند که ایران در آن شرکت خواهد کرد.  ورزش همگانی به عنوان دستورالعمل در ارتش اجباری است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.