سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادگاه رژیم صهیونیستی بازداشت ۲ خبرنگار فلسطینی را تمدید کرد

دادگاه بدوی رژیم صهیونیستی حکم بازداشت «زینت الحلاوانی و وهبی مکیه» خبرنگاران فلسطینی را برخلاف ارائه مستندات، تمدید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  آناتولی ترکیه، دادگاه رژیم صهیونیستی روز جمعه بازداشت دو خبرنگار فلسطینی را که از سوی پلیس این رژیم در محله شیخ جراح در قدس شرقی بازداشت شده بودند، تمدید کرد.

جاد قدمانی، وکیل این دو روزنامه نگار فلسطینی، اعلام کرد که دادگاه دادرسی رژیم صهیونیستی در قدس غربی، بازداشت زینت الحلاوانی، گزارشگر تلویزیونی القافیه  و وهبی مکیه، تصویربردار این شبکه  را به درخواست دادستانی تمدید کرد.

او به خبرگزاری آناتولی گفت: پلیس رژیم صهیونیستی به طور وحشیانه‌ای به خبرنگاران حمله کرده و تصاویر این حمله به دادگاه نیز ارائه شده است.

قدمانی در ادامه افزود: با این حال دادگاه تصمیم گرفت مدت بازداشت این دو خبرنگار را برای چند روز دیگر تمدید کند.

این دو خبرنگار اواخر روز پنجشنبه هنگام انجام فعالیت خبری بازداشت شدند. وهبی مکیه، در حالی که پلیس قصد داشت او را بازداشت کند،   مورد ضرب و شتم قرار گرفت و دچار جراحات شد.مکیه و الحلاوانی شب را در بازداشتگاه گذراندند.

درگیری‌های اخیر بین رژیم صهیونیستی و نیرو‌های مقاومت فلسطین، در نتیجه حملات صهیونیست‌ها به نمازگزاران در محوطه  مسجدالاقصی و آواره کردن صد‌ها نفر از فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح در غزه صورت گرفت.

به گفته مقامات بهداشتی فلسطین، دست کم ۲۵۴ فلسطینی از جمله ۶۶ کودک و ۳۹ زن و بیش از ۱۹۰۰ نفر دیگر در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه شهید شدند.  

آتش بس بین رژیم صهیونیستی و فلسطین با درخواست رژیم صهیونیستی و با میانجیگری مصر جمعه گذشته آغاز شد و به ۱۲ روز درگیری‌ها بی‌سابقه در سالیان اخیر پایان داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.