سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر خبر داد؛

تولید بیش از ۲۶ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۶۰۰ عدد انواع سرنگ

عسکری از تولید بیش از ۲۶ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۶۰۰ عدد انواع سرنگ از ابتدای سال جاری در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تولید بیش از ۲۶ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۶۰۰ عدد انواع سرنگ از ابتدای سال جاری اظهار کرد: در مدت یاد شده این تعداد سرنگ در اندازه‌های ۲، ۵ و ۱۰ میلی لیتری سه تکه و دو تکه و سرنگ انسولین در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به سازمان تدارکات پزشکی تولید شده است.

وی ادامه داد: سرنگ سه تکه و دو تکه تولیدی این شرکت دارای قسمت لاستیکی موسوم به گسکت هستند که علاوه بر غیر تب زا و زیست سازگار بودن، در تولید آن‌ها از سوزن استیل ضدزنگ و دارای پوشش سیلیکونی استفاده شده است.

مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر توضیح داد: سرنگ‌های ۲، ۳، ۵ و ۱۰ میلی لیتری همراه با سر سوزن زیر جلدی برای تزریق مایعات به بدن و همچنین خارج ساختن آن‌ها از بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند و در سرنگ ۱۰ میلی لیتر از رابر استاپر سیلیکونیزه برای حرکت یکنواخت و منظم پلاگر در درون بارل استفاده شده ضمن اینکه این قطعه مانع از نشتی مایعات در هنگام استفاده می‌شود.

عسکری استریل، یکبار مصرف، غیر تب زا و زیست سازگار، سوزن استیل ضد زنگ و دارای پوشش سیلیکونی برای ورود آسان و بدون درد و یکنواخت به بدن را از مزایای این سرنگ‌های تولیدی در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران عنوان کرد.

وی اضافه کرد: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران از زیرمجموعه این سازمان و یکی از مجتمع‌های صنعتی تولید تجهیزات پزشکی یک بار مصرف در ایران است که محصولاتی همچون انواع صافی‌های دیالیز، ست دیالیز، سوزن فیستولای وریدی و شریانی، ست تالاسمی، آنژیوکت، سوبگ، بی بگ، محلول دیالیز، محلول ضد عفونی کننده دست، ماسک سه لایه، شیلد و نظایر آن از دیگر تولیدات اصلی این شرکت در حال حاضر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.