سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولی پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

پایش بیش از ۳۲۷ هزار نفر در مبادی مرزی کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در طرح مراقبت بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ۳۲۷ هزار و ۶۷۱ نفر در مبادی مرزی کشور پایش شدند.

مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‎‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طرح مراقبت بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مبادی مرزی رسمی کشور اظهار کرد: از تاریخ ۲۰ اسفندماه تا صبح امروز ۳۲۷ هزار و ۶۷۱ نفر در مبادی مرزی کشور پایش و از ۱۷ هزار و ۳۷۴ مسافر هم تست pcr گرفته شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به قرنطینه ۶۳ مسافر در مبادی مرز‌های کشور بیان کرد: همچنین از  ۴۵۴ هزار و ۴۶۸ مسافر تست فوری کرونا گرفته شد.

او در ادامه بیان کرد: همچنین در  ۷۲ ساعت گذشته ۳۶۰ هموطن آسیب‌دیده در حوادث امدادرسانی شدند.

ولی پور افزود: در این مدت  ۲۷۸ ماموریت امداد و نجات انجام شد و همچنین به ۳۶۰ نفر از هموطنان آسیب دیده در انواع حوادث امدادرسانی شد و ۲۱۲ نفر نجات یافتند و ۱۶۲ آسیب دیدند که به مراکز درمانی منتقل شدند و ۷۵ نفر نیز خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در این بازه زمانی ۲۴ مورد عملیات رهاسازی توسط امدادگران جمعیت انجام شد و ۳۰ مصدوم در سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.