سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی ازنوشت افزار ایرانی اسلامی در خسروشاه

مدیر قرارگاه جهادی رهپویان یاس در مراسمی از نوشت افزار ایرانی اسلامی با عنوان قهرمان من به همت قرارگاه جهادی رهپویان یاس در خسروشاه تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حسن پور مدیر قرارگاه جهادی رهپویان یاس در مراسم رونمایی از  نوشت افزار ایرانی اسلامی گفت: این نوشت افزار‌ها متبرک به تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهدی باکری است که برای نخستین بار به همت قرارگاه جهادی رهپویان یاس  طراحی و از امروز وارد بازار می‌شود.

حسن پور افزود: در حاشیه این مراسم از قطعه سرود فرهنگی با موضوع شعار سال رهبر معظم انقلاب که توسط اعضای نوجوان این گروه جهادی و حافظان قرآن تهیه شده بود رونمایی شد.

همچنین در حاشیه این مراسم ۱۱۴بسته معیشتی خیران خسروشاهی به همت این گروه جهادی به نیت ۱۱۴سوره قرآن در بین نیازمندان توزیع شد.

سردار عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا و مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون به همت سپاه و خیران استان آذربایجان شرقی۴۰۰میلیارد تومان کمک‌های مومنانه در بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.