سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای کتک زدن یک دختر در برازجان چه بود؟

فیلمی در فضای مجازی مبنی بر کتک زدن دختر جوانی در برازجان منتشر شد که نیروی انتظامی استان بوشهر در این خصوص توضیح داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در رابطه با انتشار کلیپ در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر دستگیری دختران جوان توسط مأموران نیروی انتظامی در برازجان اظهار داشت: مرد میان‌سالی که اقدام به دستگیری خانم جوان در برازجان کرده شاکی خصوصی وی بوده که پس از صدور حکم سیار قضایی به سبب عدم آشنایی و آگاهی از قوانین شخصاً و بدون هماهنگی با پلیس اقدام به دستگیری این خانم کرده است.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: این مرد به سبب رفتار نامناسب و خلاف شرع توسط پلیس دشتستان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه خانم جوان در اختیار مقام قضائی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: متأسفانه فیلمی توسط افرادی در فضای مجازی منتشر و این دستگیری را به پلیس منتسب کرده، درحالی پلیس هیچ نقشی در این دستگیری نداشته و با چنین اتفاقاتی برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
باشه
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
اخلاق در جامعه هرروز داره بدتر‌میشه
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
ماجرای رابطه مرد چینی با 50 دختر ایرانی چی بود؟
حامد
۰۸:۳۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
خدا به خیر کنه
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
باید کد ملی و کارت ملی در تمام سازمانها و بانک ها و.. فعال بشه و هر کس که تحت پیگرد باشه از کلیه خدمات الکترونیک محروم بشه (بانک و عابربانک، یارانه، بیمه ها، سیم کارتها، بیمارستانها، و ... ) و با دوربینهای هوشمند ترافیک خودروش شناسایی و توقیف بشه و حتی همسر و فرزندانش هم همینطور تا زندگی در کل براش بشه جهنم تا به اولین کلانتری حمله کنه و خودشو تسلیم کنه و دیگران هم دست از پا خطا نکن و قانون رو از رگ گردن به خودشون نزدیکتر ببینن و سو، سابقه امانشون رو ببره. چرا باید دولت و متضرر بره دنبال ظالم. با هزینه ی بیت المال؟!
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
حالا اگه کسی زنش ازش شکایت کرده باشه باید اون زن هم طبق فرمایش شما از همه ی خدمات محروم بشه تا شوهرش رو دستگیر کنن !!! این همون تفکر لیبرال هاست و الا اسلام میگه هر کسی مسئول عمل خودشه و خانواده اش هیچ گناهی ندارن مگر اینکه با اون همدست باشن
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
نمیدونم اگر فضای مجازی نبود و کسی فیلم نمیگرفت چی سر خیلیا می اومد هرکسی زورش میرسد هرکاری میکرد باز خوبه فضای مجازی هست تا شاید یکم ترس تو دلشون باشه هرچند دارن کاری میکنن کسی جرعت نکنه فبلم بگیره
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
حاشا به غیرت مردان سرزمینی که جلوشون اونجوری زن آزاری میکنند و به جای اقدام درخور و غیورانه،شروع به فیلم برداری و تماشا کردن معرکه میکنند.
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
وقتی نیروی انتظامی در دستگیری متشاکی بعد پیدا کردن توسط شاکی شروع می شود و قانون اینقدر ضعیف است که شاکی باید در به در به دنبال متشاکی بگردد و بعد از پیدا کردن آن برای دستگیری و دریافت حکم به قوه قضائیه مراجعه کند باید این مسائل بوجود بیاد یک فرد شخصی که به او ظلم شده و خودش هم شهر به شهر گاها باید به دنبال متشاکی بگردد و خودش آن را پیدا کند وقتی او را که ممکن است این جستجو روح و روانش را نابود کند به محض اینکه پیدایش میکند دوست دارد عقده دل خود را روی متشاکی خالی کند و این ضعف قا نون است این وظیفه قانون است که متشاکی را پیدا و دستگیر کند نه مردم.
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
دقیقا همینطوره
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
تو که راست میگی........
ناشناس
۰۷:۲۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
وقتی حکم جلب شخص را دست شاکی می دهند بهتر از این نمیشه ،نه از قانون اطلاع داره نه از حقوق متهم ،
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
بنده خدا
ناشناس
۰۶:۲۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
چه مملکت خوبی داریم هر کی هرکار میخواد میکنه
ناشناس
۰۵:۰۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
متاسفانه سیستم پلیس و دادسراها در جلب متهم، مشکل داره و مامور همیشه در دسترس نیست و راحت نمیدن. بنابراین خود شاکی باید اینطوری بگیره وگرنه بازم دستش به متهم نمی‌رسید.
ناشناس
۰۲:۳۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
هرخلاف دختره داشته اوادم بی شخصیت نبایدبااون شکم گنده اش بازانوفشاربیاره روی گردن دختربیچاره بدون حضورپلیس شایداگرپلیس دیررسیده بود خفه میشد خداراشکرکه پلیس زود به موقع رسیدخداخیرشون بده وازپلیسهای محترم تشکرمیکنم ،،وتوهین به پلیس رامحکوم میکنم خدانگهدارشون
امید
۰۱:۰۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
فیلم بردار بازداشت شد
حمید
۰۰:۰۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
زن و مرد نداره. شاید این خانم جوان زندگی اون مرد رو به بدبختی کشانده. قبول دارم مرد اشتباه کرده و نباید بدون اطلاع پلیس کاری بکند.