سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چابکسواران برتر مسابقه اسب‌دوانی کورس بهاره کشور در یزد مشخص شدند

مسابقه اسب‌دوانی کورس بهاره کشور عصر جمعه با حضور ۴۵ سوارکار در هفت دور با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی و بدون حضور تماشاگران در پیست سوارکاری صفاییه شهر یزد برگزار شد و افراد برتر معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در مسابقه اسب‌دوانی کورس بهاره کشور که از سوی هیات سوارکاری استان یزد و زیرنظر فدراسیون برگزار شد چابکسواران مسافت یک هزار و ۴۰۰ متر مسیر رقابت را طی کردند.

در پایان در دور اول، اسب انیس سلطان امیر با چابکسواری علی زینی، بارانا مصدق توسط پیمان قطر عطا و ارس میریزد با چابکسواری مسعود سپهوند به ترتیب اول تا سوم شدند.

در دور دوم اسب بای بای رشید(متین جرجانی)، بهرخ پارسافر (سمیع محمدی) و آرتمیس دشتستان (محمدسپهوند) و در دور سوم نیز اسب بکتاش حسین آباد(احمدمحمدی)، آدلایدسالار (بنیامین جرجانی) و آراموس روستا (امان محمدقلرعطا) زودتر به خط پایان رسیدند.

در دور چهارم اسب بوگاتی صحرایی (هادی عزیزی)، اکشن یحیایی (بنیامین جرجانی) و آهیدبی تی اس (محمدسپهوند) و در دور پنجم اسب آمبردراگون (بنیامین جرجانی)، یکی یه دونه مدائن (پیمان قلرعطا) و بارنا آبشاهی (ابوالفضل دهقان) مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در دور ششم اسب ویکتوررشید (احمدمحمدی)، نورمن (ابوالفضل دهقان) و یاشار آقابابایی (محمدسپهوند) و در دور پایانی نیز اسب آران پارسیا (محمدسپهوند)، مای آنچر (بنیامین جرجانی) و یکه تاز حسین آباد (آرمین اتابای) زوذتر به خط پایان رسیدند.

استان یزد ۳۰۰ باشگاه و افزون بر ۶ هزار راس اسب اصیل نژاد عرب دارد.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.