سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرب و شتم پرستاران در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک از ضرب و شتم پرستاران بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان ولیعصر (عج) اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، یاسر قربانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک از ضرب و شتم پرستاران در بیمارستان ولیعصر (عج) اراک خبر داد و گفت: این اتفاق تاسف بار در تاریخ پنجم خرداد ماه جاری در بخش جراحی مغز و اعصاب رخ داد.

قربانی افزود: در این اتفاق همراهان یک بیمار ضمن بی احترامی به مدافعان سلامت به پرستاران بخش جراحی مغز و اعصاب حمله ور شدند و موجب آزردگی خاطر پرستاران و کادر پزشکی این مرکز درمانی و سایر بیمارستان‌ها شدند.

او اضافه کرد: پس از تجمع همراهان دیگر بیماران و سایر کادر درمان و واحد حراست، این قضیه ختم شد، اما نکته‌ای که قابل تامل است، بی احترامی به این قشر که این روز‌ها به شدت نیاز به احترام و تکریم و قدردانی دارند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: یقینا اینگونه برخورد‌ها پاسخ مناسبی از سوی مردم به پرستاران نیست، پرستارانی که این روز‌ها از جان و خانواده خود گذشته اند تا سلامتی را همراه با عشق به مردمی هدیه بدهند که گا‌ها این گونه آنان را مورد بی مهری قرار می‌دهند.

او ادامه داد: جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن دلجویی از این همکاران و ابراز تأسف به خاطر وقوع این اتفاق تلخ گفت: این حادثه قطعا آخرین مورد ضرب و شتم نیست، اما می‌توان جلوی تکرار دوباره‌ی آن را به شرطی که تدابیری اندیشیده شود گرفت.

جمالیان افزود: اگر حافظان سلامت این مرز و بوم که در سخت‌ترین لحظات زندگی هم نوعان خود در کنارشان هستند، جلوی درد و رنج بیماران را نگیرند و مراقب سلامت جامعه نباشند، درد و بیماری همه جامعه که این روز‌ها کرونا زیر پوست شهر جولان می‌دهد را فرا می‌گیرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
درسته که باید به کادر درمان احترام گذاشت ولی بعضی از همین کادر درمان با همین توجیه ، خودشون به بیماران یا همراهانشون بی احترامی میکنن مخصوصا توی بیمارستان های دولتی . من خودم هفته پیش چند روز توی بیمارستان دولتی بستری شدم و واقعا خورد شدن شخصیت خودم رو با رفتارهای کادر درمان میدیدم .