سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سیرجان:

ملت ایران تکلیف شرعی خود را انجام دهند

امام جمعه سیرجان گفت: قطعا ملت ایران در کنار همه سختی ها، به تکلیف شرعی خود در انتخابات پیش رو عمل خواهندکرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی خطیب جمعه سیرجان گفت:  قطعا دشمنی‌های زیادی را شاهد و تبلیغات علیه نظام زیاد شده اما مردم ایران آنچه تکلیف شرعی و رضای خدادر آن است را برای انتخابات، انجام می‌دهند .

او با بیان اینکه انتظار حضور پرشور اقشار مردم در انتخابات پیش رو را داریم افزود: کاندیدا‌های محترم نیز از شعار‌های ظاهری و فریبنده پرهیز  و میدان انتخابات میدان مسابقه خدمت و سبقت گرفتن در خیرات بدانند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: در عرصه انتخابات باید از اتهام و تفرقه برحذر باشیم ، بدانیم کسانی که مردم را از رفتن پای صندوق رأی منع می‌کنند دلسوز مردم نیستند نباید به حرف آنان اعتنا کرد.

او با بیان اینکه همه می‌دانیم که انگیزه دشمنان برای ایجاد اخلال بسیار عمیق است بیان کرد: البته در رسانه‌های بیگانه دشمنان و فضای مجازی نیز گاهی مسائلی برجسته می‌شود که برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف خصمانه دشمنان است.

حسینی اولویت کشور را رفع مشکلات اقتصادی و معیشت مردم عنوان و تصریح کرد: اقتصاد قوی با  رونق تولید و حذف وابستگی به بیگانگان محقق می شود وقطعا خام‌فروشی ،وابستگی به نفت و ساختار‌های غلط اقتصادی موجود در کشور توانایی حل مشکلات موجود را  ندارند.

او با اشاره به نبردهای اخیر فلسطینی ها اظهارکرد: رژیم غاصب صهیونیست دیگر نخواهد توانست در مقابل فلسطینی ها قدرت‌نمایی کند و این پیروزی مردم فلسطین وحدت و آمادگی قشر‌های مختلف مردم و گروه‌ها را در برابر دشمنان به اثبات رساند و این آمادگی تثبیت شد.

امام جمعه سیرجان با تبریک پیروزی بشار اسد رئیس جمهور سوریه در انتخابات بیان کرد: مشارکت خوب مردم سوریه در انتخابات موجب شد بشار اسد علی‌رغم خواسته آمریکا و غرب بیش از ۹۵ درصد آراء را کسب کند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد:  امروز پیروزی مقاومت در فلسطین و پیروزی بشار اسد در انتخابات  سوریه ، موجب شکست نقشه‌های شوم دشمنان در منطقه شده است در نتیجه در حال وسوسه افرادی در داخل کشور ما برای برهم زدن نظم و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.