سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست پلیس راه مازندران خبر داد؛

جریمه کرونایی ۸۵۰ خودرو در یک روز

سرهنگ عبادی گفت:رانندگان ۸۵۰ دستگاه خودروی غیربومی که دیروز قصد ورود به مازندران را داشتند جریمه شدند.

سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان تشدید محدودیت‌های کرونایی در محور‌های ارتباطی استان، گفت: رانندگان ۸۵۰ دستگاه خودروی غیربومی که از دیروز پنجشنبه ۶ خرداد  قصد ورود به مازندران را داشتند جریمه شدند.

او افزود: ۴۰۰ دستگاه خودرو نیز که محدودیت‌های اخیر کرونایی را نادیده گرفته و قصد سفر به مازندران را داشتند به شهر‌های خود برگشت داده شده اند.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۶ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
دمشون گرم پلیس راه مازندران. گیلان هم یاد بگیره. میریم این شهر تا اون شهر به مزرعه سر بزنیم جریمه میکنند با اینکه پلاک استان داریم.
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
کجا جریمه میکنن همش الکیه .دیروز خواهرم اینا سه تا خانواده و خانم برتدرم اینا ۴ تا خانواده رفتن از جریمه خبری نیست.تازه جریمه ۵۰۰ تومن چیه باید حداقل ۱۰ میلیون جریمه و حمل و توقیف خودرو تا یک ماه باشه تا این مردم از خدا بی خبر یه ذره تنبیه بشن.
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
الان یکسال شد که جایی نتونستم با خانواده برم چون یکسال و سه ماهه داخل بخش کرونا کار میکنم و مرخصی ها اکثر ماهها لغو هست خداییش دیگه من و همکارانم خسته شدیم. از هم وطنان عزیز تقاضا دارم توصیه های بهداشتی که مدام از رسانه ها گوشزد میشود رو رعایت کنند.