سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده‌ای نان آور که به حال خود رها شده است

  روستای کلاته ملک شهرستان خوسف از جمله روستا‌هایی است که وضعیت جاده آن نامناسب بوده و مردم از بی توجهی مسئولان گلایه مندند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بهارشاهی رئیس شورای اسلامی روستای کلاته ملک گفت: جاده این روستا همان جاده احداث شده ۱۰ سال قبل است که عبور و مرور و تردد را برای اهالی روستا بسیار سخت کرده است.

او افزود:  روستای  کلاته ملک به دلیل قرارگرفتن در مسیرکور‌های آجرپزی شلوغ و پرتردد است و باتوجه به کم عریض بودن و نبود روشنایی درشب اهالی روستا و کوره داران را بامشکل مواجه کرده است.

بهارشاهی بیان کرد:دراین روستا ۵۰ کوره آجرپزی مشغول به فعالیت هستندو به نوعی اقتصاد ومعیشت اهالی این منطقه ازهمین کوره‌ها تامین می‌شود، اما این روز‌ها وضعیت نامناسب جاده صدای کامیون داران و اهالی رو درآورده است.

رئیس شورای اسلامی روستای کلاته ملک گفت:برای آسفالت این جاده روستایی اقدام و پیگیری زیادی کرده ایم ک متاسفانه هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

نبود اعتبار مشکل اساسی جاده‌های روستایی

افقهی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خوسف گفت:در بحث آسفالت جاده‌های روستایی با مشکل کمبود اعتبار مواجه هستیم.

اوافزود:قیمت آسفالت بسیار گران شده و همین امر منجر به عدم آسفالت راه‌های روستایی است.

افقهی بیان کرد:جاده روستای کلاته ملک را امسال به دلیل نبود اعتبار نمی‌توانیم آسفالت کنیم، اما برای سال آینده روکش و ترمیم این جاده روستایی را در دستور کارقرار خواهیم داد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.