سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام خبر داد؛

راه اندازی سامانه ارتباط الکترونیکی بین کلانتری‌های مرکز شهر ایلام با قوه قضائیه

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام از برقراری ارتباط الکترونیکی بین کلانتری‌های شهر ایلام با دستگاه قضائی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ  مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در جلسه آموزشی برقراری ارتباط الکترونیک بین ناجا و دستگاه قضائی و در جمع روسای کلانتری شهر ایلام اظهار داشت: برقراری ارتباط الکترونیکی بین کلانتری‌های و دستگاه قضائی بمنظور دسترسی سریع به پرونده‌های قضایی و همچنین تسهیل و تسریع در انجام امورات و تکریم ارباب رجوع است.

او افزود: زیرساخت‌های لازم برای ارتباط با قوه قضاییه تدارک دیده شده و به مرور تمامی رده‌های پلیس پیشگیری از مزایای این طرح استفاده خواهد کرد.

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام تصریح کرد: این ارتباط بین ۶ کلانتری هدف استان با دستگاه قضائی برقرار شده و پس از احصاء معایب، نواقص و مشکلات و اقدام لازم در راستای رفع نقاط ضعف، ان شاء الله در آینده نزدیک طرح الکترونیکی کردن کلانتری و پاسگاه‌ها و ارتباط با دستگاه قضائی بصورت عملیاتی اجرا و محقق خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان با اشاره به اینکه اجرای هر طرحی در ادارات در ابتدا با کاستی‌هایی روبرو خواهد شد، تصریح کرد: به حول وقوه الهی خدمت گذاران مردم در نیروی انتظامی و دادگستری تمام تلاش خود را بکار خواهند بست که در این زمینه با کمترین میزان کاستی و مشکل احتمالی روبرو باشیم.

سرهنگ علیمحمدی گفت: مهم‌ترین دست آورد اجرای این طرح بین ناجا و قوه قضائیه جلوگیری از اتلاف وقت و سرگردانی شهروندان بین کلانتری ها، دادسرا‌ها و دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.