سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز جمعه در ۶ شهر استان بوشهر اقامه می‌شود

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان بوشهر گفت: امروز نماز جمعه در ۶ شهر که در شرایط زرد کرونایی هستند، برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، حجت الاسلام یعقوب بهمیاری مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان بوشهر بیان کرد: باتوجه به ابلاغیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مصوبه ستادملی مبارزه با کرونا، نماز‌ جمعه این هفته (۷ خرداد۱۴۰۰)  درشهر‌های دیر، بردخون، آبدان، جم، دیلم و امام حسن برگزار می‌شود.

او بیان کرد: نماز جمعه فقط در مناطق زرد کرونایی برگزار می‌شود و اکنون از میان ۱۰ شهرستان استان، شهرستان‌های دیلم، جم و دیر در شرایط زرد هستند. عسلویه و کنگان در شرایط قرمز و پنج شهرستان دیگر شامل بوشهر، گناوه، دشتستان، تنگستان و دشتی در وضعیت نارنجی قرار دارند.


بیشتر بخوانید


مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان بوشهر ادامه داد: ۲۵ شهر استان دارای امام جمعه هستند که از اسفند سال ۱۳۹۸ به علت شیوع کرونا و توصیه به برگزار نشدن تجمع‌ها، گاهی نماز جمعه در هیچ یک از این شهرها و گاهی در برخی از آن‌ها اقامه می‌شود.

بهمیاری عنوان کرد: نمازگزاران در شهر‌هایی که نماز جمعه در آن‌ها اقامه می‌شود باید ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی،  سجاده، مهر و بطری آب آشامیدنی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.