سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات ، رویداد و اتفاقی بزرگ در صحنه سیاسی، اقتصادی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت: با توجه به توطئه چینی دشمنان در زمان انتخابات برای تضعیف نظام و عدم مشارکت مردم، حضور حداکثری مردم مهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران شهرستان آبادان گفت:رسانه‌ها با ورود به تخصصی به برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی و  بیان راه‌های تحقق رسیدن به وعده‌های نامزدها با شفافیت برنامه‌های آنان زمینه را برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم کنند.

او انتخابات را رویداد و اتفاقی بزرگ در صحنه سیاسی، اقتصادی دانست و تصریح کرد: با توجه به توطئه چینی دشمنان در زمان انتخابات برای تضعیف نظام و عدم مشارکت مردم، حضور حداکثری مردم مهم است.

سرهنگ پاسدار احمدی گفت:تهدیدهای فزاینده علیه کشور لزوم حضور در صحنه همراه با حفظ وحدت و همگرایی ملی را بیش از پیش کرده است.

او افزود: انتخابات مظهر آزادی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه  و خنثی سازی توطئه‌های دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را یکی از مؤلفه‌های اصلی مشارکت همگانی همراه با احساس مسئولیت در اداره شهر و روستا دانست و اظهار داشت: انتخابات شوراها مولفه حضور مردم در مدیریت شهری است.

 سرهنگ احمدی در ادامه در خصوص جایگاه رسانه‌ها در موضوع انتخابات و ایجاد شفافیت نیز عنوان کرد: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی دارای جایگاهی بسیار اثرگذار در تحقق وعده‌های منتخبین و مطالبه گری از آنان به عنوان پل ارتباطی بین مردم و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌باشند.

او افزود:شوراهای شهر و روستا نهادی پیشرو در زمینه سیاست گذاری توسعه پایدار شهر و روستا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت:برنامه‌های سالگرد رحلت امام خمینی(ره) به صورت آنلاین و در فضای مجازی در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا همزمان در سراسر کشور ۲۸ خرداد برگزار می شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.