سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از کارت خبرنگار همیار سلامت در صدا و سیمای خراسان رضوی

امروز با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان جامعه درمانی خراسان رضوی از کارت خبرنگار همیار سلامت در صدا و سیمای خراسان رضوی رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بیرجندی نژاد رئیس سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی گفت: با رونمایی از کارت خبرنگار همیار سلامت در صدا و سیمای خراسان رضوی همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سازمان نظام پزشکی خبرنگاران با استفاده از این کارت هم در هزینه‌های درمان بیمارستانی و هم در مراجعاتشان به پزشکان متخصص می‌توانند از تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند.

او افزود: این توافق در راستای تقدیر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه صورت گرفته است.

رئیس سازمان نظام پزشکی خراسان رضوی ادامه داد: در ابتدای شیوع کرونا مجموعه‌ای از اطلاعات درست و غلط به مردم داده می‌شد که با همکاری خوب رسانه‌ها سطح آگاهی بخشی مردم در این خصوص بسیار افزایش یافت.

نصرپور بیان کرد: صدا و سیما در کنار سایر اصحاب رسانه تلاش کرد تا با ایجاد آگاهی و رفع نگرانی از مردم و هم چنین تولید فیلم‌های آموزشی نقش اطلاع رسانی خود را به موقع ایفا نماید.

او تصریح کرد: صدا و سیمای خراسان رضوی با پخش هزار ساعت برنامه زنده از حرم مطهر رضوی تلاش کرد تا روحیه معنوی مردم رو در ایام کرونا تقویت کند.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی تاکید کرد: آنچه که امروز اهمیت کار رسانه را در موضوع سلامت برجسته می‌کند پرهیز از شک و شبهه در عرصه اطلاع رسانی سلامت است چرا که اگر اعتماد مردم از دست برود بازگشت آن بسیار سخت خواهد بود.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.