سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلایل جدایی زیدان از رئال مادرید

زیدان برای دومین بار در ۳ سال گذشته از تیم فوتبال رئال مادرید جدا شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از as، زین الدین زیدان برای دومین بار در دوران مربیگری  خود از حضور در پست سرمربیگری رئال مادرید استعفا کرد.

اولین بار که او این پست را ترک کرد، در سال ۲۰۱۸ بود. ۳ سال بعد، به دلایل مشابه تصمیم گرفت کناره گیری کند تا بدون او پروژه جدیدی در رئال مادرید آغاز شود.

باشگاه رئال مادرید نیز که آمادگی خروج زیدان را داشت، بلافاصله بعد از اعلام جدایی او در بیانیه‌ای نسبت به جدایی زیدان واکنش نشان داد و صحبت از انتخاب جایگزین برای این سرمربی فرانسوی کرد.

زیدان تا پایان سال ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد داشت، اما از ماه‌ها پیش در ارتباط با ماندن در مادرید تردید‌های فراوانی را حس می کرد و به نظر می‌رسید که در مقطع کنونی در رئال مادرید خلاف حضور اولش در این تیم احساس خوبی نسبت به شرایط تیم نداشت و این موضوع اوضاع را برای این فرانسوی سخت کرده بود. زیدان از شرایطی مانند مصدومیت‌های بیش از حد، شکست‌ها و به طور کلی جو مدیریتی باشگاه خسته شده و تصمیم خود را مبنی بر ترک رئال مادرید گرفته بود.

دلیل دیگری که پیش از این نیز باعث جدایی وی در سال ۲۰۱۸ شده بود، نیاز به بازسازی مجدد تیم است. در آن زمان، زیدان تصور ایجاد برخی تغییرات را داشت، اما با توجه به اختلاف با مدیران باشگاه در ارتباط با خروج بعضی بازیکنان و اضافه شدن ستارگانی دیگر، او ترجیح داد تیم را ترک کند.

اما شاید یکی از مهمترین دلایل ترک رئال مادرید توسط او انتقاد‌های فراوانی بود که از درون باشگاه و در نیم فصل اول نسبت به زیدان و تیم او مطرح شد. زیدان معتقد بود که این صحبت‌ها و انتقاد‌ها با توجه به این موضوع که رئال از جامی حذف نشده و بازی‌های بسیاری تا پایان مسابقات مانده بود، اشتباه بوده و باعث ایجاد حاشیه در تیم شده است.

با تمام این اتفاق‌ها زیدان همچنان یکی از پر افتخار‌ترین و محبوب‌ترین مربیان تاریخ رئال مادرید است. با توجه به سن و سال زیدان می‌توان انتظار داشت که شاید زیدان برای سومین بار به سانتیاگو برنابئو بازگردد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.