سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سیرجان:

روابط عمومی ها برای جذب مشارکت مردم در انتخابات تلاش کنند

حجت الاسلام حسینی گفت: مدیران روابط عمومی‌ها باید احساس وظیفه کنند و تبلیغات گسترده‌ای برای جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسینی، امام جمعه سیرجان امروز در مراسمی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات روابط عمومی‌های شهرستان سیرجان گفت: بحث انتخابات بسیار مهم است و مدیران روابط عمومی‌ها باید احساس وظیفه کنند و تبلیغات گسترده‌ای را برای جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انجام دهند؛ چرا که بحث افراد مطرح نیست؛ بلکه بحث کشور و نظام مطرح است و روابط عمومی می‌تواند در این زمینه بسیار پررنگ عمل کند.

سهراب بهاالدینی، فرماندار ویژه سیرجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه روابط عمومی هر سازمان، مهم ترین بخش سازمان است، گفت: روابط عمومی هر اداره یا سازمان، جایگاه مهم و موثری دارد و معتقدیم که مدیر روابط عمومی بایستی از نیرو‌های خبره و باتجربه هر دستگاه باشد؛ چرا که وظیفه اطلاع رسانی و برقراری ارتباط دوسویه اداره یا سازمان با مردم را برعهده دارد و لازم است با شفافیت نسبت به اطلاع رسانی و عملکرد مجموعه خود، مردم را آگاه کند.

او به بحث مهم انتخابات هم اشاره کرد و افزود: در برهه حساس کنونی، دشمن با تمام توان تبلیغاتی و رسانه‌ای خود اقدام به تخریب و ناامیدی مردم برای شرکت نکردن در انتخابات  می کند که این وظیفه همه مسئولان و مردم را سنگین‌تر می‌کند.

بهاء الدینی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارد، بیان کرد: یکی از وظایف روابط عمومی ها، تشویق گسترده  و عمومی مردم به حضور در انتخابات است.

او از فعالیت‌های مدیرعامل شرکت گل گهر نیز قدردانی کرد و گفت: مدیرعامل گل گهر در بحث توسعه شهرستان گام‌های بسیار خوبی را دنبال می‌کند و در آینده نه چندان دور، یک عسلویه بزرگ را در منطقه گل گهر خواهیم داشت.

محمد پیش بین، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز روابط عمومی را بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: روابط عمومی نقش محوری و کلیدی در انعکاس عملکرد اقدامات مجموعه خود دارد و اگر روابط عمومی ضعیف عمل کند، در واقع سازمان ضعیف عمل کرده است، به همین دلیل نیرو‌های روابط عمومی باید متخصص و به روز باشند.

او نیز بر اهمیت انتخابات تاکید کرد و افزود: امیدوارم با همراهی مدیران روابط عمومی شهرستان، انتخابات پرشوری را در سیرجان رقم بزنیم.

پیش بین بیان داشت: وظیفه مهمی بر دوش روابط عمومی‌ها قرار داده شده است تا مشارکت مردم در انتخابات را به حداکثر برسانند.

ابوذر حلوایی پور، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گل‌گهر نیز با اشاره به اینکه جایگاه عمومی و مردمی هر سازمان با عملکرد روابط عمومی آن سازمان مشخص می‌شود، گفت: روابط‌عمومی‌ها چراغ راهبردی هر سازمان هستند که اگر به وظیفه خود آگاه باشند و بتوانند به خوبی به آن عمل کنند، آن سازمان می‌تواند به اهداف و رسالت خود به نحو بهتری جامه عمل بپوشاند و مردم نیز در جریان عملکرد آن سازمان قرار بگیرند.

در ادامه این مراسم از مدیران فعال روابط عمومی‌های ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌های شهرستان سیرجان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.