سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطار محسن چاوشی به ایستگاه یزد رسید

محسن چاوشی خواننده محبوب و پر طرفدار اقدام به برگزاری گلریزان مجازی برای آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد یزدی نموده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مسعود عظیمی مدیر ستاد دیه استان یزد گفت: محسن چاوشی خواننده محبوب و پر طرفدار کشورمان در ادامه کار‌های خیر و حمایتی از انسان‌های نیازمند با همکاری ستاد دیه استان یزد اقدام به آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد کرده است.

عظیمی افزود: این هنرمند از طریق صفحه اجتماعی شخصی خود و اعلام شماره حساب و شماره کارت ستاد دیه استان یزد اقدام به برگزاری گلریزان مجازی ویژه آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد نموده است.

عظیمی ادامه داد: هنر یعنی استفاده از تمام ویژگی‌های ذاتی که خداوند به یک انسان هدیه داده است و هنرمند کسی است که از این نعمت‌های الهی در راستای کمک به مردم و هم نوع استفاده می کند.

او گفت: اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت‌های خود برای آزادی مددجویان جرائم غیر عمد استفاده می کند نشان از درک بالای او از معنی هنر است و بسیار خرسندیم که قطار کمک این هنرمند هم اکنون به ایستگاه یزد رسیده است.

عظیمی ضمن تقدیر و تشکر از این خواننده پرطرفدار بیان کرد: امیدواریم هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های برجسته که در کشور از محبوبیت بالایی برخوردار هستند مانند این خواننده‌ی خوب کشورمان قدم در راه خیر نهاده و در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ما را یاری دهند، زیرا مشارکت در این امر خیر یکی از ماندگار‌ترین اقدامات است و باقیات الصالحات را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

انتهای خبر/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.