سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۰؛

کشف ۷۰ فقره سرقت در مازندران / توقیف موتورسیکلت‌های قاچاق درمیاندورود

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۷۰ فقره سرقت در طرح محله محور در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و پیشگیری از جرائم در سطح استان هشتمین مرحله از طرح محله محور توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان به مرحله اجرا در آمد.

او با بیان این که این طرح با هدف شناسایی و برخورد با خریداران اموال مسروقه و به مدت یک روز در سطح استان به اجرا در آمد، ادامه افزود: ماموران انتظامی در این طرح، موفق به دستگیری ۳۷ سارق و کشف ۷۰ فقره سرقت شدند.

سرهنگ جعفری گفت: در طرح مذکور ۱۱ معتاد متجاهر جمع‌آوری، ۱۴ خرده‌فروش مواد دستگیر و ۷۸ دستگاه خودرو و ۱۷ دستگاه موتورسیکلت نیز در استان توقیف شد.

رمزگشایی از ۱۴ فقره سرقت در بابل

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از منازل و اماکن عمومی، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی توسط ماموران افزود:ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه مخفیگاه یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی با دادستان شهرستان در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: متهم که نخست منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود، در بازجویی ماموران انتظامی به ۱۴ فقره سرقت از منازل و اماکن عمومی اعتراف کرد.

توقیف موتورسیکلت قاچاق درمیاندورود

سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی گهرباران ۲ دستگاه موتورسیکلت هوندا قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در سطح شهر بودند شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ باقری با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را بالغ ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: پس از تشکیل پرونده موتور سیکلت‌های قاچاق مکشوفه به سازمان اموال تملیکی تحویل و راکبان آن به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.