سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از آخرین مهلت ارسال آثار باشگاه‌های کتاب‌خوانی در پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:  باشگاه‌های کتاب‌خوانی مستندات فعالیت‌های باشگاه خود را تا تاریخ مقرر به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل سکونت خود تحویل دهند.

او افزود: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها نیز تا ۱۰ تیرماه مهلت دارند پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه، ۵ باشگاه برگزیده به همراه تمامی مستندات این پنج باشگاه،۵ اثر برگزیده در بخش فیلم موبایلی معرفی کتاب،۵ اثر در بخش‌نامه به نویسنده، ۵ کتاب برتر به انتخاب اعضای باشگاه‌های شهرستان و یک کتاب‌فروش فعال جام باشگاه در شهرستان را به تفکیک به دبیرخانه مرکزی جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان ارسال نمایند.

جوادیان ادامه داد: جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در بخش‌های مختلفی اجرا و برگزار می‌شود که شامل باشگاه برگزیده، نامه به نویسنده، فیلم موبایلی معرفی کتاب و نویسنده برگزیده، مهدکودک برگزیده و تسهیلگر برگزیده از بخش‌های مختلف این برنامه است و در سال گذشته کتاب‌فروشی برگزیده نیز به این دوره جام باشگاه‌ها افزوده شد.

او گفت: در ادوار قبلی برگزاری جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان اعضای باشگاه‌ها از امکان خرید کتاب‌های پیشنهادی جام باشگاه‌ها با ۵۰ درصد یارانه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار هستند و در این دوره علاوه بر یارانه ۵۰ درصدی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کتاب‌های عضو طرح جام باشگاه‌ها، به سایر کتاب‌های کودک و نوجوان نیز که عضو کتاب‌های پیشنهادی جام باشگاه‌ها نبوده اند، نیز یارانه ۳۰ درصدی خرید کتاب تعلق گرفت.

مراسم اختتامیه این دوره از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در نیمه اول مردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.