سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی فارس:

۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های گردشگری استان فارس اختصاص می‌یابد

معینی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های گردشگری در استان فارس تخصیص‌یافته است که باید نمایندگان و روسای ادارات شهرستان‌ها پیگیری کنند تا این اعتبارات در پروژه‌های گردشگری مناسب به نوع شایسته و بایسته توزیع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جمشید معینی سرپرست اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس در نشست هم‌اندیشی مجازی گفت: شورای اداری شهرستان‌ها با حضور چهار نماینده شهرستان به صورت دوره‌ای با موضوع میراث‌ فرهنگی، گردشگری، سرمایه‌گذاری و صنایع‌دستی هرماه با حضور معاونان و مسئول امور ستادی هر معاونت و کارشناسان مسئول برگزار می‌شود تا مشکلات و مسائل شهرستان‌ها را بررسی شود.

او بیان کرد: نمایندگان و روسای ادارات شهرستان‌ها با همکاری فرمانداری‌ها و معاونان اداره کل برای تامین اعتبار هماهنگی لازم را به عمل‌آورند.

معینی تصریح کرد:  با اختصاص یکصد میلیارد ریال اعتبار برای طرح های گردشگری در استان فارس  نمایندگان و روسای ادارات شهرستان‌ها  باید پیگیری کنند تا اعتبارات در نظر گرفته شده در  حوزه گردشگری  به طور مناسب توزیع شود.

سرپرست اداره کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس ادامه داد: روسا و نمایندگان شهرستان‌ها باید در هفته صنایع‌دستی که در پیشرو داریم با برنامه‌ریزی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و با خلاقیت خود برنامه‌های متنوعی را  برگزار کنند.

او افزود: سه طرح بزرگ مرکز فرهنگی سعدی در شیراز، محوطه ورودی مجموعه بیشاپور شهرستان کازرون و موزه نورآباد در شهرستان ممسنی در آینده ای نزدیک با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

در ادامه این نشست روسا و نمایندگان شهرستان‌های استان فارس، نظرات و آخرین تحولات شهرستان‌ها را بیان کردند.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.