سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی زیرساخت‌های ارتباطی مازندران برای برگزاری انتخابات

زیرساخت‌های ارتباطی مازندران برای ۴۰۰۲ شعبه اخذ رای در استان آماده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران بر آمادگی زیرساخت‌های ارتباطی استان برای شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۴۰۰۲ شعبه اخذ رای در استان تاکید کرد.

او با اشاره به وجود بیماری کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی، افزود: فرایند انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

فلاح گفت: تیم‌های پشتیبانی مجموعه وزارت ارتباطات در استان ازآمادگی لازم جهت رفع اختلالات احتمالی شبکه ارتباطی استان در ایام انتخابات برخوردار هستند.

او افزود: زیرساخت‌های ارتباطی شعب اخذ رای در حال بررسی است و اقدامات لازم جهت پشتیبانی از فرایند احراز هویت الکترونیکی شرکت کنندگان در ۴۰۰۲ شعبه اخذ رای و همچنین برقراری ارتباط بهینه در۲۶۸شعبه شهر ساری برای استقرار صندوق‌های الکترونیکی صورت پذیرفته است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: با در نظر گرفتن تجهیزات، امکانات و مراقبت از شبکه‌های ارتباطی استان، مردم شهر ساری در انتخاباتی مکانیزه در۲۶۸شعبه اخذ رای جهت انتخاب اعضای شورای شهر مشارکت می‌کنند و سایر نقاط استان نیز از شرایط لازم برای برگزاری انتخابات نیمه مکانیزه در۳۷۳۴شعبه دیگر اخذ رای برخوردار می‌شوند.

او افزود: با هماهنگی به عمل آمده با مخابرات منطقه مازندران و اپراتور‌های تلفن همراه جهت پایداری وضعیت ارتباطی و شرکت توزیع برق استان جهت پایداری وضعیت برق سایت‌ها و مراکز مخابراتی در زمان انتخابات، شهروندان ساروی برای اولین بار انتخابات الکترونیکی شورای شهر را تجربه می‌کنند.

بر اساس این گزارش در انتخابات نیمه مکانیزه اخذ رای و شمارش آرا به صورت سنتی بوده و ارسال نامه‌ها و صورتجلسات شعبه در سامانه به صورت الکترونیکی خواهد بود.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.