سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان اشکذر فاقد ساختمان مستقل فنی و حرفه‌ای

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا بودجه قابل توجهی برای تکمیل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اشکذر اختصاص نیافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  میرجلیلی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر گفت: با توجه به نیاز آموزش‌های فنی و مهارتی در شرایط سخت کرونایی از لحاظ اشتغال زایی و گذراندن اوقات فراغت خانواده‌ها در قرنطینه، در سال ۱۳۹۹ بودجه قابل توجهی برای تکمیل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اشکذر اختصاص نیافت.

اوافزود: شهرستان اشکذر فاقد ساختمان مستقل فنی و حرفه‌ای است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان اشکذر بیان کرد: در سال ۱۳۹۹ با شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت برگزاری کلاس‌های حضوری همچنین استقبال نکردن عموم مردم از دوره‌های مهارتی، مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان تعداد ۱۱۵ دوره آموزشی با استفاده از ۱۵ مربی رسمی و حق التدریس برای ۴۲۹ نفر کارآموز در شرایط بسیار سخت برگزار شد.

میرجلیلی گفت: طی رهگیری انجام شده پس از آموزش با بررسی قابل توجهی از آموزش دیدگان در حرفه‌های آموزش دیده مشغول به فعالیت اقتصادی شدند.

او تصریح کرد: این آموزش‌ها در کارگاه‌های ثابت، تیم‌های سیار شهری و روستایی، پادگان، دانشگاه و اصناف برگزار شد.

میرجلیلی عنوان کرد: در سال قبل با توجه به شرایط بیماری کرونا برگزاری کلاس‌ها در زمان‌های سفید و زرد کرونایی به صورت حضوری و در شرایط نارنجی و قرمز غیر حضوری و آنلاین تشکیل شد.

انتهای  پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.