سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری زمین شهرک‌های صنعتی به واحد‌های دانش بنیان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از واگذاری زمین به واحد‌های دانش بنیان با حمایت ویژه این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه مشوقات و ارائه تسهیلات ویژه به واحد‌های دانش بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، در دستور کار این شرکت قرار دارد، گفت: باید ترتیبی اتخاذ گردد تا زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی در اولویت واگذاری به واحد‌های دانش بنیان که صنعت را به سمت بهره وری و مزیت رقابتی بیشتر سوق می‌دهند، قرار گیرد.

او با بیان اینکه توسعه زمین شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجب جذب سرمایه گذاران دارای اهلیت خواهد شد، گفت:ارائه مشوقات و حمایت‌های ویژه برای واگذاری زمین به واحد‌های دانش بنیان بمنظور فعالیت تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صورت می‌گیرد.

یاسر امینی گفت: هدف شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تسهیل و تسریع در اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است که منجر به پیشرفت و توسعه صنعت، ایجاد تولید و اشتغال پایدار در استان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: با توجه به لزوم توسعه اراضی صنعتی در استان، باید توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران در کنار تکمیل زیرساخت‌ها دنبال شود.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.