سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان:

رفع موانع بخش خصوصی خارج از اختیارات استانی است

استاندار همدان گفت:بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح این استان در حال اجرا است و۳۰۰ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان شب گذشته در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه شاخص‌های حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استان همدان در سطح کشور قابل تقدیر و تشکر است اظهار داشت: طرح‌هایی با اعتباری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان، در حال اجرا هستند.

او با اشاره به اینکه تاکید ما در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ارائه راهکار‌ها در جهت مانع‌زدایی است افزود: موانع بخش خصوصی که از اختیارات استان خارج است، نیاز به پیگیری کشوری دارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه که موانع بخش خصوصی شناسایی و با بررسی کارشناسی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شود تا مانع زدایی شوند گفت:دستگاه‌های خدمات‌رسان در نهایت همراهی، نقش برجسته‌ای در پیشبرد طرح‌ها دارند.

او اظهار داشت: رشد ۳ درصدی بانک‌های دولتی استان به منظور پرداخت تسهیلات قابل تقدیر است، امیدواریم در سال جدید تلاش کنند میزان پرداخت آ‌ن‌ها نسبت به میانگین کشوری نیز افزایش یابد.

شاهرخی افزود: طبق تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) طرح‌هایی با اعتبار دو هزار و ۳۰۰ میلیاردتومان در استان اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
صدور مجوز ها برای کارهای تولیدی اینقدر طولانی و است کهسرمایه گذار از کرده خودش پشیمون میشه ..ان شالله در دولت جدید ساختارها به گونهای اصلاح بشه که سرمایه ها از بخش دلالی و واسطه گری که هیچ سودی برای کشور نداره و موجب گرانی و تورم میشه به چرخه تولید برن و برای کشور مولد باشه و ایجاد اشتغال کنه