سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغالزایی ۳۰۰ نیروی جدید در کارخانه شیشه همدان

مدیرعامل شرکت شیشه همدان گفت: با بهره برداری ازمرحله سوم طرح توسعه کارخانه شیشه همدان زمینه اشتغال۳۰۰ نیروی جدید در سه شیفت کاری فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، خسرو فخیم هاشمی مدیرعامل شرکت شیشه همدان روز چهارشنبه در بازدید استاندار همدان از روند کار و تولید کارخانه شیشه همدان و اجرای طرح توسعه مرحله سوم این واحد تولیدی، بیان کرد: تلاش مضاعف و موثر ۶۰۰ نیروی شاغل موجب افزایش محسوس ظرفیت تولید این کارخانه در امسال شده است.

او افزود:مرحله سوم طرح توسعه کارخانه شیشه همدان با پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات و ماشین آلات درحال اجراست که با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی کارهستیم.

او با اشاره به اینکه اساس مرحله سوم طرح توسعه این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه ۹۳ هزار تن، صادرات است، اظهار داشت: برای اجرای این طرح ۳۱ میلیون و ۵۲۷ هزار دلار تسهیلات از محل صندوق ملی توسعه و ۳۴ میلیون و ۷۳۷ هزار دلار تسهیلات نیز از بانک ملی دریافت و سرمایه گذاری شده است.
هاشمی گفت: هشت میلیون و ۶۵۲ هزار دلار نیز از محل منابع مالی شرکت، تامین و برای اجرای این طرح بزرگ سرمایه گذاری شده است.

او عنوان کرد: ماشین آلات و تجهیزات به‌کار گرفته شده در این فاز کارخانه از بهترین برند‌های اروپایی و از کشور‌های آلمان، ایتالیا و فرانسه تهیه و تجهیز شده است.

هاشمی تاکید کرد: با بهره برداری ازمرحله سوم طرح توسعه کارخانه شیشه همدان زمینه اشتغال به‌کار ۳۰۰ نیروی جدید در سه شیفت کاری فراهم می‌شود.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.