سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متلاشی شدن باند موبایل قاپ در قائم شهر

باند سرقت گوشی همراه با ۱۷۵ فقره سرقت توسط پلیس آگاهی قائم شهر متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی همراه عابران در شهرستان قائم شهر و برخی از شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قائم شهر موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره سرقت در آن شهرستان شدند.

سردار میرزایی گفت: با هماهنگی مرجع قضائی، متهمان که دارای سابقه سرقت در این اسنتان نیز بودند در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیر قابل توجهی گوشی تلفن همراه سرقتی در بازرسی از مخفیگاه آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۷۵ فقره موبایل قاپی از عابران پیاده در شهرستان قائم شهر و همچنین شهرستان‌های بابل، بابلسر، آمل و ساری اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به مردم توصیه کرد: ضمن مراقبت صحیح از اموال خود ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، در هنگام صحبت با تلفن همراه و عبور از خیابان گوشی همراه و کیف دستی خود را در سمتی که امکان دسترسی به آن امکان پذیر نیست قرار دهند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.