سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

تامین امنیت تفرجگاه‌ها در دستور کار پلیس ایلام

سرهنگ علیمحمدی از اجرای طرح امنیت تفرجگا‌ه ها و پارک ها، در شهر ایلام با همکاری یگان ویژه انتظامی استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ مهرداد علیمحمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در جلسه تعاملی با یگان ویژه استان، گفت: پلیس پیشگیری با همراهی و همکاری یگان ویژه به صورت مستمر و متداوم با هر گونه اخلال در جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

او افزود: تامین امنیت تفرجگاه‌ها یکی از مباحث مهم و مورد مطالبه مردم است که به جد در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام بیان  کرد: از ابتدای امسال پلیس پیشگیری در جهت امنیت تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح استان ایلام و بخصوص مرکز شهر ایلام با همکاری سایر پلیس‌های تخصصی و یگان ویژه، تمهیدات لازم را در این خصوص انجام داده است.

سرهنگ علیمحمدی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به وضعیت عمومی کشور و انتشار ویروس منحوس کرونا در سطح شهر، خانواده‌ها در حد امکان از حضور در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها خودداری نموده و نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

او ادامه داد: با تلاش همکارانم در مجموعه کلانتری و یگان امداد و همکاری صمیمانه سایر پلیس‌های تخصصی ویگان ویژه توانسته ایم میزان وقوع انواع جرائم و سرقت‌ها را کنترل و سیر نزولی جرائم نیز نشان از اقدامات مناسب این پلیس دارد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند از شهروندان خواست:در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.