سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات افت فشار و قطعی آب در ارومیه به زودی برطرف می‌شود

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه با عذرخواهی از مشترکان آب در گفت: به زودی مشکلات افت فشار و قطعی آب در ارومیه برطرف می‌شود.

صابر خسروزاده مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با بیان اینکه قطعی‌های مکرر برق علت اصلی افت فشار و قطعی آب در برخی مناطق شهرستان است، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده مقرر شد در ایستگاه‌های اصلی منابع تولید آب در بالادست شهرستان قطعی برق وجود نداشته باشد تا آب شرب مورد نیاز شهرستان تامین شود.

او با عذرخواهی از مشترکان آب و مردم شهرستان ارومیه در خصوص افت فشار و قطعی آب، افزود: ۳۰۰ ایستگاه بین راهی منابع تولید آب در سطح شهرستان وجود دارد که با نیروی برق راه اندازی می‌شوند.

خسروزاده ادامه داد: با توجه به قطعی‌های مکرر برق در روز‌های گذشته این ایستگاه‌ها از مدار خارج می‌شدند و در تامین آب مورد نیاز شهرستان مشکلات اساسی رخ داده بود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه از تشکیل جلسه فوق‌العاده با حضور معاون فرماندار و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان‌غربی درخصوص رفع مشکلات قطعی برق و آب خبر داد و گفت: طی این جلسه مقرر شد در ۴ ایستگاه حساس بالادست شهرستان که آب شرب مورد نیاز را تامین می‌کنند، قطعی برق وجود نداشته باشد تا بتوانیم افت فشار و قطعی آب در برخی مناطق شهرستان را رفع کنیم.

خسروزاده همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه‌های گرم سال نیز اظهار کرد: متاسفانه به دلیل خشکسالی و کمبود بارندگی، یک ماه زودتر پیک مصرف و تنش آبی آغاز شده و از همه مشترکان و همشهریان عزیز درخواست داریم با رعایت مصرف آب و پرهیز از مصارف غیر ضروری یاریگر ما در عبور از این پیک مصرف بدون قطعی و افت فشار آب باشند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه همچنین از مشترکان خواست درصورت بروز هرگونه مشکل با سامانه ۱۲۲ به صورت شبانه‌روزی تماس حاصل نمایند و خاطر نشان کرد: ۶ تانکر آبرسانی سیار نیز آماده هستند تا در صورت قطعی و افت فشار آب در هر نقطه‌ای از شهرستان برای رفع نیاز آبی مردم عزیز اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
خانوم حبیبی
۱۶:۰۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام ببخشید من در خیابان شیخ شلتوت کوچه شهید ورمزیار کوی شانزده کمیل زندگی میکنیم ما مشکل افت فشار در تابستان داریم هر سال همینه فشار آبمون بخدا کمه پارسال اومدیم اداره آب گفتیم هیچ فایده نداره امسال برق هم با آب اضافه شده تو رو خدا فشار آب این کوچه رو زیاد کنین ولله ما هر سال این مشکل داریم