سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اصلاح طلبان نباید از همتی و مهرعلیزاده حمایت کنند/ رئیس دولت اصلاحات امسال از گزینه‌ای حمایت نمی کند

عضو جبهه کارگزاران سازندگی گفت: اصلاح طلبان نباید از همتی و مهرعلیزاده حمایت کنند چراکه نتیجه ندارد و پیروز هم نخواهند شد.

علی محمد نمازی عضو جبهه کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار در گفت‌وگو خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حمایت جبهه اصلاحات از عبدالناصر همتی و محسن مهرعلیزاده در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اظهار کرد: سخنگوی جبهه اصلاح طلب هم اعلام کرد که جبهه اصلاحات در انتخابات امسال کاندیدایی ندارد و اعلام نظر در این خصوص شده است.

وی افزود: زمانی که جناحی و یا یک جریان سیاسی‌ای وارد عرصه انتخابات می‌شوند که نتیجه پیروزی آن‌ها محتمل باشد، چراکه فعالیت در عرصه انتخابات برنده شدن کاندیدای مورد نظر است و این نتیجه باید محتمل باشد حالا اصلاح طلبان باید از کدام یک از این دو کاندیدا حمایت کند تا پیروز شوند؟

نمازی ادامه داد: زمانی که آقای مهرعلیزاده بدون هماهنگی با نهاد اجماع ساز وارد انتخابات شد و آقای همتی فقط یکبار در نشست با اصلاح طلبان بود و خودشان وارد انتخابات شدند چه طور اصلاح طلبان از این دو نفر حمایت کنند؟ فضای سرد انتخابات و اینکه اصلاح طلبان با حمایت از این دو نفر پیروز نخواهند شد توجیحی برای حمایت از آن‌ها ندارد.

عضو جبهه کارگزاران سازندگی تصریح کرد: در سال ۹۶ آقای خاتمی تَکرار و از آقای روحانی حمایت کردند و شاهد حضور پر شور مردم در انتخابات بودیم، البته به عملکرد آقای روحانی کاری ندارم، اما امسال آقای خاتمی قصد حمایت از شخصی را ندارند و در واقع اصلاح طلبان گزینه‌ای برای انتخابات پیش رو ندارند.

این فعال اصلاح طلب خاطرنشان کرد: وقتی کاندیدای اصلاح طلبان رد شده است نمی‌شود از در بیرونمان کردند از پنجره وارد شویم، به همین دلیل اصلاح طلبان نباید از همتی و مهرعلیزاده حمایت کنند چراکه نتیجه ندارد و پیروز هم نخواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
اصلاحطلبان از بس اقتصاد آباد کردند اقبالی ندارند
کلا دروغ ۸ سال تورم و بدبختی
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
امیدوارم برا یه دفعه هم شده این قوم بی وجدان کاری نکن و بزارن ایران عزیز یکم جون بگیره
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
از یه طرف میگن نمیایم از طرف دیگه برای رفتن توی ستاد سر و دست میشکنن
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
اصلاح طلبان نباید از کاندیدای غیر اختصاصی خودشان حمایت کنند چون این کار برای شورای نگهبان عادت میشود و همیشه کاندیدای اصلی آنان رد صلاحیت میشود ، هر چند اکنون این عادت شورای نگهبان شده است و حتی این شورا به کاندیدای اجاره ای برای اصلاح طلبان راضی نشده است !
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
آخه اگه حمایت کنند با این کارنامه افتضاح اون کی دو تا رای هم که میخواستن بیارن نمیارن