سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

باید اقدامات حمایتی مناسبی برای افزایش اشتغال در خراسان رضوی صورت بگیرد

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: باید اقدامات حمایتی برای افزایش اشتغال در منطقه غرب خراسان رضوی صورت بگیرد که یکی از این اقدام ‌ها بهره گیری از ظرفیت بنگاه‌های کوچک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهروز محبی سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: یکی از مسائل مهم در محور‌های غرب خراسان رضوی ضرورت ایجاد امنیت بیشتر برای جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی است تا شاهد شکل‌گیری جاده‌های موسوم به جاده مرگ نباشیم.

او افزود: در این راستا محور‌های مواصلاتی سبزوار برای احداث و یا بازسازی در دستور کار قرار گرفته‌اند و اعتبار لازم برای محور‌های سبزوار به سلطان آباد و سبزوار به اسفراین جذب شده است.


بیشتر بخوانید


سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی تکمیل زنجیره خدمات درمانی در سبزوار را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: یکی از بیمارستان‌های غرب خراسان رضوی که نیازمند تکمیل است بیمارستان خوشاب است که باید اعتبارات لازم برای تکمیل آن اختصاص پیدا کند.

محبی بیان کرد: همچنین بر این باور هستیم که باید اقدامات حمایتی مناسبی برای اشتغال در منطقه غرب استان خراسان رضوی صورت بگیرد و رایزنی‌های خوبی نیز در این زمینه با ستاد اجرائی فرمان امام (ره) و کمیته امداد صورت گرفته است.

او تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌هایی که می‌تواند در این راستا مورد استفاده قرار گیرد بهره گیری از ظرفیت بنگاه‌های کوچک است که به ویژه می‌توان نمونه‌های آن را در روستا‌ها راه‌اندازی کرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی تاکید کرد: یکی از سیاست‌هایی که به صورت جدی در روستا‌ها مورد دنبال قرار می‌دهیم اشتغال‌زایی است و حتی درصدد هستیم با اقدامات حمایتی در این راستا زمینه مهاجرت معکوس را نیز فراهم کنیم.

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.