سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود متقاضی برای۱۹۴۳ واحد مسکن مهر در همدان

معاون اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان گفت:۴۴۰ واحد مسکن مهر در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر و یک‌هزار و ۵۰۳ واحد در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر متقاضی ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید صالحی‌امیر,معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی همدان امروز  با بیان اینکه در زمینه ساخت مسکن مهر، از ابتدا تاکنون در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت ۲۹ هزار و ۳۹۵ واحد ساخته شده است اظهار کرد: این میزان نشان از تحقق ۹۸ درصدی دارد.

او با بیان اینکه ساخت ۲۹۸ واحد مسکن مهر باقی‌مانده، ۲۸ هزار و ۶۵۶ واحد افتتاح شده و ۴۴۰ واحد بدون متقاضی است بیان کرد: از تعداد واحد‌های باقیمانده مسکن مهر در استان همدان ۱۱۴ واحد تعاونی شامل (۱۸ واحد ضایعات نخاعی و ۹۶ واحدی تعاونی هگمتان شهر سینا)، ۷۵ واحد تفاهم‌نامه سه جانبه شامل (۶۳ واحدی یادمان بنا) و (۱۲ واحد کولاد کومه) که حداکثر این دو طرح تا پایان خردادماه افتتاح خواهند شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی همدان با اشاره به اینکه از واحد‌های باقیمانده ۱۰۹ واحد خودمالک نیز باقی مانده که در مجموع ۲۹۸ واحد است افزود: دو پروژه تعاونی ۳۰۰ واحدی و ۱۴۰ واحدی مسکن مهر در شهر ملایر که به علت نداشتن متقاضی از پروژه‌های مسکن مهر خارج و به طرح  اقدام ملی تبدیل شده است ضمن اینکه در آینده نزدیک عملیات اجرایی این دو طرح آغاز خواهد شد.

صالحی یادآور شد: اداره‌کل راه و شهرسازی به عنوان متولی پروژه‌های تفاهم‌نامه سه جانبه مسکن مهر با تمهیدات و پیگیری‌های به عمل آمده حداکثر تا پایان خردادماه همه پروژه‌های تفاهم نامه سه جانبه را تعیین تکلیف و به متقاضی تحویل خواهد داد.

او با بیان اینکه پروژه‌های باقیمانده تعاونی به علت مشکلات خود تعاونی (مالی -حقوقی) امکان افتتاح تا پایان سال را نخواهند داشت گفت: این اداره‌کل به منظور رفع مشکلات این تعاونی‌ها کمافی السابق نسبت به پیگیری امور حقوقی مشاوره به تعاونی و جذب اعتبار برای کمک به تکمیل این پروژه‌ها اقدام خواهد کرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی همدان در خصوص وضعیت احداث مسکن مهر در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت اظهار داشت: از ۷ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن مهر، تاکنون ۵ هزار و ۹۴۷ واحد افتتاح شده است.

صالحی با بیان اینکه یک‌هزار و ۵۰۳ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی است افزود: کار ساخت یک‌هزار و ۵۰۳ واحد نیز فعلا باقیمانده است.

منبع فارس

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۶ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
سلام. من یک نفر متقاضی این مسکن مهر درهمدان هستم. هرموقع مراجعه کردم گفتند چنین چیزی صحت نداره و اصلا خانه ی مهری وجود ندارد تا واگذار کنیم.
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
احتمالا هزینه های بالایی داره و وسع اقشار ضعیف نمیرسه که بیان تقاضا بدهند