سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت کشور مطرح کرد؛

توسعه چشمگیر ساختمان‌های ملکی در آذربایجان شرقی 

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت کشور از توسعه چشمگیر ساختمان‌های ملکی در آذربایجان شرقی از سال ۹۴ تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پورشاسب مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت کشور در آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت شبستر گفت: بیمه سلامت آذربایجان شرقی در سال ۹۴ جزو  پنج استان آخر از نظر دارا بودن ساختمان ملکی بود.

او گفت:، اما اکنون تنها سه شهرستان این اداره کل در ساختمان استیجاری مستقر هستند که آن‌ها نیز در حال اجرا و آماده سازی هستند.

پورشاسب افزود: در حال حاضر ۲۸ پروژه عمرانی در کل کشور در دست اجرا است که اولین افتتاح امروز در شبستر انجام شد.

او گفت: استیجاری بودن ساختمان‌های ادارات باعث رنجش و اعتراض مردم می‌شود؛ چرا که جابجایی مکان ساختمان از یکسو و استاندارد نبودن ساختمان  به خصوص برای افراد سالخورده و بیمار  مراجعان را اذیت می‌کند.

پورشاسب در ادامه با اشاره به حذف دفترچه‌های کاغذی گفت: سالانه یک هزار و ۳۵۰ تن کاغذ از قبل این طرح صرفه جویی می‌شود.

او افزود: همچنین ۸۷ میلیارد تومان از بابت حذف دفترچه‌های کاغذی در سازمان صرفه جویی شده است که در سایر بخش‌ها هزینه می‌شود.

شایان ذکر است ساختمان اداره بیمه سلامت شهرستان شبستر با حضور وحید پورشاسب مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی و مسعود مشایخی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان بیمه سلامت ایران و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان شبستر افتتاح شد.

این ساختمان با زیر بنای ۳۰۰ مترمربع در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال در ۱۸ ماه احداث شده است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.