سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ سلیمی خبر داد؛

آخرین وضعیت شکایت پلیس راهور از نماینده مجلس/ هوشمندسازی خطوط ویژه در دستور کار است

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا گفت: اجرای برنامه‌هایی جهت هوشمندسازی خطوط ویژه به صورت پایلوت برای افراد موتورسیکلت سوار در دستور کار ما است.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدباقر سلیمی رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا در یک برنامه تلوزیونی با اشاره به خطوط ویژه و عدم رعایت ضوابط توسط برخی افراد اظهار کرد: به هرحال یک یا دو حادثه را ما نمی‌توانیم به آن جنبه عمومیت بدهیم، بسیاری از مردم ما مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کنند که لازم است از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

وی ادامه داد: اما طبیعتا درصد بسیار ناچیزی هم هستند که مرتکب تخلفات رانندگی می‌شوند که یکی از آن وضعیت خط ویژه در شهرها و کلانشرهای بزرگ است، اجرای برنامه‌هایی جهت هوشمندسازی خطوط ویژه به صورت پایلوت همچون چهره‌نگار برای افراد موتورسیکلت سوار در دستور کار ما است و البته نمونه‌هایی هم در برخی نقاط نصب شده است.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا درباره شکایت سرباز راهور از نماینده متخلف، گفت: این موضوع مسیر قانونی خودش را طی می‌کند و نیروی انتظامی از حقوق و مواضع قانونی خودش و کارکنان کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.