سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمین دوره جشنواره «فانوس» در یزد برگزار می‌شود

سرگرد «محمد‌علی دهقانپور» از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» همزمان با سراسر کشور در یزد خبر داد.

سرگرد محمد‌علی دهقانپور، معاون هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: این جشنواره در هفت بخش اعم از هنر‌های نمایشی، موسیقی و سرود، هنر‌های تجسمی و سنتی، بخش رادیویی، بخش تلویزیونی و سینمایی، بخش ویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و بخش آزاد برگزار می‌شود.

او افزود: محور‌های این جشنواره رهنمود‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، بیانیه گام دوم انقلاب، استکبارستیزی و دستاورد‌های دفاع مقدس، جبهه مقاومت و تاثیرپذیری آن از دفاع مقدس، جوانان و پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های سال‌های حماسه و ایثار و معرفی الگو‌های عملی و نماد‌های ارزشی دفاع مقدس به جامعه تشکیل می‌دهد.

دهقانپور تاکید کرد: همچنین تبیین نقش اقشار، اقوام، مذاهب در دفاع مقدس، معرفی نقش ویژه بانوان، مادران، همسران، خواهران و فرزندان رزمندگان اسلام در معرفی حماسه ایثار و شهادت، معرفی دستاورد‌ها و آثار ارزشمند فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی و بین‌المللی دفاع مقدس در آستانه چهلمین سالگرد این حماسه بزرگ بخش دیگری از محور‌های چهارمین جشنواره ملی فانوس است.

معاون هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان یزد ادامه داد: موضوعات جشنواره فانوس شامل شهیدان والامقام، جانبازان و آزادگان سرافراز، رزمندگان و ایثارگران عزیز، مدافعان وطن، مدافعان حرم، مدافعان سلامت، مجاهدان جهاد و مقاومت اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

دهقانپور آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱خرداد عنوان کرد و یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتربه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به آدرس میدان ابوذر، خیابان تیمسار فلاحی، کوچه خواجه حافظ ۱۱ مراجعه و یا با شماره ۳-۳۸۲۷۳۹۹۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.