سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

مردم مسجد سلیمان شایسته دریافت بهترین خدمات هستند

تابش گفت: مردم مسجدسلیمان شایسته دریافت بهترین خدمات شهری هستند، در حالیکه ساکنان آن با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند.

علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه کمیته تخصصی قرارگاه مسکن خوزستان  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از وقوع زلزله تیرماه ۹۸ در مسجدسلیمان قرار شد که دستگاه‌های اجرایی مشارکت همه جانبه‌ای با بنیاد مسکن داشته باشند.

او با بیان اینکه این مشارکت در حال حاضر نیاز به همگرایی و سرعت بیشتری دارد تا کار به نتیجه لازم برسد، افزود: اختصاص ۵۱ میلیارد تومان از سوی وزارت نفت یکی از مصوبات هیات دولت بوده که در حال ۱۳ میلیارد تومان ازآن در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

تابش با بیان اینکه در این مبلغ اختصاص یافته محوطه سازی و انشعابات دیده نشده که بخشی از آن محل اعتبارات داخلی بنیاد مسکن و به منظور تسریع در کار پرداخت شده است، اظهار داشت: محرومیت‌های مسجدسلیمان قابل توجه است و مردم این شهر شایسته دریافت بهترین خدمات شهری هستند، در حالی که ساکنان آن با مشکلاتی متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برخی از ساکنان مسجدسلیمان در مناطق آلوده به نفت و گاز و بافت فرسوده قرار دارند که باید هرچه زودتر جابجا شوند، ادامه داد: قبل از وقوع زلزله بنیاد مسکن پروزه‌های متعددی در این شهرستان اجرا کرده، اما برای تکمیل نهایی کار‌هایی مانند جابجایی ساکنان مناطق آلوده به نفت و گاز و بافت فرسوده به مشارکت دستگاه‌های خدمات رسان مانند آب و فاصلاب و برق نیاز دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.