سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری قزلجه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مستقلان مجلس برای انتخابات هیئت رئیسه سال دوم برنامه جدی دارند

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از برنامه مستقلان برای انتخابات هیئت رئیسه سال دوم پارلمان یازدهم خبر داد.

غلامرضا نوری قزلجه سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سال دوم این دوره از پارلمان، گفت: مستقلان برای انتخابات هیئت رئیسه برنامه دارند و این فراکسیون نظرش برای ایجاد تغییرات در هیئت مذکور است.

وی ادامه داد: حضور تعدادی از اعضای فراکسیون مستقلین ولایی را در هیئت رئیسه سال دوم به صورت جدی دنبال می‌کنیم و همچنین به عضویت تعدادی از اعضای فراکسیون اکثریت برای برخی سِمَت‌های دیگر کمک خواهیم کرد. این دسته از اعضای فراکسیون اکثریت کسانی هستند که به رعایت آیین نامه داخلی پارلمان، انصاف و حفظ شأن و جایگاه مجلس متمایل‌تر هستند.

نوری قزلجه اظهار کرد: برای حدود چهار نفر از داخل فراکسیون مستقلین ولایی برنامه داریم و فعلا نامی از افراد نامزد این فراکسیون یا مورد حمایت خود در فراکسیون اکثریت نمی‌بریم.

این نماینده با بیان اینکه برنامه‌ای برای حضور خود در هیئت رئیسه مجلس ندارد و یادآور شد: آقای قالیباف برای ریاست دوباره‌اش در سال دوم مجلس مشکل جدی ندارد و برای سمت‌های پایین‌تر از رئیس مذاکرات مختلفی در فراکسیون مستقلین ولایی شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.