سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غرق شدن جوان ۲۱ ساله در رودخانه بوانات / کشف بیش از ۳ تن مرغ خارج از شبکه توزیع

مهم‌ترین حوادث چهارم خردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه‌شنبه چهارم خردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۳ تن مرغ خارج از شبکه توزیع

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان لامرد از کشف ۳ هزار و ۴۱ کیلوگرم گوشت مرغ خارج از شبکه توزیع خبر داد.

سرهنگ بهادر رزمجو اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی لامرد در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور اشکنان -هرمزگان به یک دستگاه کامیون یخچالدار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از آن خودرو موفق شدند ۳ هزار و ۴۱ کیلوگرم گوشت مرغ فاقد هرگونه مجوز و خارج از شبکه توزیع را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی لامرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف خودرو سرقتی در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از کشف یک خودرو پراید مسروقه و دستگیری سارق خبر داد.

سرهنگ زمان اله کریمی اظهار داشت: ماموران انتظامی خرامه هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک سواری پراید که حرکات مشکوکی داشت مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد خودرو مذکور سابقه سرقت از شهرستان شیراز دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با اشاره به دستگیری سارق و معرفی وی به مرجع قضائی، بیان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی و با تلاش مضاعف با مجرمان و سارقان برخورد خواهد کرد و از مردم تقاضا می‌شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرقت در خرامه و کشف در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: روز گذشته عوامل گشت انتظامی پاسگاه "پل آبگینه" موفق شدند یک سواری پراید سرقتی را کشف کنند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان بیان داشت: عوامل گشت انتظامی پاسگاه پل آبگینه کازرون حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پراید که به صورت بلاصاحب در کنار خیابان پارک شده بود مشکوک شدند.

او ادامه داد: عوامل گشت انتظامی در بررسی اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مطلع شدند که خودرو سابقه سرقت از شهرستان خرامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق متواری ادامه دارد، از شهروندان خواست با مشاهده خودرو یا موتورسیکلتی که مدتی است رها شده و صاحب آن را نمی‌شناسند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

کشف خودرو سرقتی در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف یک خودرو سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی اظهار داشت: عوامل گشت انتظامی کلانتری مرکز این فرماندهی هنگام گشت زنی هدفمند، به یک خودرو سمند که در یکی از محلات این شهرستان در کنار خیابان به صورت بلاصاحب پارک بود مشکوک شدند.

او بیان داشت: با استعلام به عمل آمده توسط عوامل گشت مشخص شد خودرو سابقه سرقت از شهرستان آباده را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با بیان اینکه خودرو به پارکینگ دلالت و تلاش برای دستگیری سارق ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت وکشف ۷۷ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان داراب از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل ۷۷ کیلو تریاک توسط ماموران ایست و بازرسی قلاتویه خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی "قلاتویه" داراب هنگام کنترل وسایل نقلیه در محور‌های فرعی منتهی به این شهرستان، به ۲ دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: راکبان بدون توجه به دستور پلیس متواری و ماموران انتظامی پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند موتورسیکلت‌ها را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه در بازرسی از زین موتورسیکلت‌‎ها ۷۷ کیلو کیلو تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۱۴ دستگاه بیت کوین قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: ماموران کلانتری "۱۳ لطیفی" لارستان پس از کسب اطلاع از اینکه فردی با هویت معلوم در منزل خود اقدام به نگهداری و استفاده از دستگا‌های استخراج ارز می‌کند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند ۱۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: کارشناسان ارزش ماینر‌های کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

شکارچی غیرمجاز در سروستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی سروستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی، یک شکارچی غیرمجاز را با یک لاشه بزکوهی دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم اقدام به شکار یک راس بز کوهی (کل) کرده و لاشه آن را در منزل خود در یکی از محلات مخفی کرده است که بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند لاشه یه راس بز کوهی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی سروستان با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند تا با مجرمین برخورد قاطع و قانونی صورت پذیرد.

غرق شدن جوان ۲۱ ساله در رودخانه منج  بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از غرق جوانی ۲۱ ساله در رودخانه "منج" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه غرق شدگی در رودخانه منج بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که جوانی ۲۱ ساله به همراه دوستانش برای تفریح و شنا داخل آب رفته که به علت عدم مهارت در فنون شنا، جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی بوانات اظهار داشت: با تلاش گروه‌های امداد و نجات و ماموران این فرماندهی، جسد متوفی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

سرهنگ مزارعی از شهروندان خواست در هنگام حضور در اماکن تفریحی و گردشگری، از شنا کردن در مناطق ممنوعه مانند رودخانه‌های عمیق و سد‌ها که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان در پی خواهد داشت، پرهیز کنند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.