سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هر گونه تجمع انتخاباتی البرز ممنوع است

رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: برگزاری هرگونه تجمع انتخاباتی،  مراسم سخنرانی،  گفت و گو و مناظره در مکان های سربسته از قبیل؛  مساجد سالن های اجتماعات، تالارهای پذیرایی و سالن های ورزشی ممنوع استان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نورمحمد فردی، رئیس ستاد انتخابات البرز گفت: برگزاری تجمعات انتخاباتی و سخنرانی نامزدها در فضای باز مانند استادیوم روباز ، فضای باز مدارس و مراکز آموزش عالی و سایر مراکز مربوط به سازمان ها مطابق با شیوه نامه بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و بر اساس هماهنگی انجام شده و با رعایت الزامات بهداشتی بلامانع است.

رئیس ستاد انتخابات البرز افزود:  رعایت فاصله مناسب بر اساس هشت متر مربع فضای باز برای یک نفر ، رعایت سقف شرکت کنندگان به میزان حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت فضای در نظر گرفته شده و کلیه شرکت کنندگان برگزار کنندگان ملزم به استفاده از ماسک  است.

فردی با بیان این که زمان برگزاری مراسم حداکثر برای ۲ ساعت برنامه ریزی شود، افزود: در هر صورت هرگونه تجمع در محیط‌های بسته ممنوع است.

او افزود:در صورت ضرورت تشکیل جلسات داخلی ستادها در فضای بسته با رعایت کامل طرح مدیریت هوشمند (رنگ بندی شهرها ) و رعایت محدودیت ها حداکثر ۱۵ نفر برای شهرهای با ظرفیت قرمز و ۲۰ نفر برای شهرهای با ظرفیت نارنجی و ۳۰ نفر برای شهرهای با وضعیت زرد بلامانع است.

رئیس ستاد انتخابات البرز با بیان این که  مراسم استقبال از کاندیداها و  راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و موارد مشابه  ممنوع است گفت:  نامزدهای انتخاباتی موظفند کلیه ضوابط تبلیغات را در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت کامل رعایت کنند.

انتهای پیام/ر .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.