سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاز نخست بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی مراوه‌تپه راه‌اندازی شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان مراوه‌تپه از راه اندازی فاز نخست بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  منصور خوجملی مدیر شبکه بهداشت و درمان مراوه‌تپه گفت: مرحله نخست بیمارستان ۶۴ تختخوابی این شهرستان مرزی شامل بخش‌های مختلف اورژانس، اتاق عمل سرپایی، دیالیز، آزمایشگاه، رادیولوژی، درمانگاه تخصصی بستری اطفال و بستری داخلی از امروز راه‌اندازی و پذیرش بیمار درآن آغاز شد.

او افزود: علاوه بر بخش‌های اشاره شده، داروخانه و دستگاه اکسیژن ساز هم در بیمارستان راه‌اندازی شده و خدمات بخش زایمان هم به زنان باردار ارائه می‌شود.

خوجملی گفت: هم اکنون ۱۰ پزشک عمومی و چند پزشک متخصص که ۲ نفر آنان با تخصص داخلی و اطفال مقیم مراوه‌تپه هستند به بیماران مراجعه کننده خدمات می‌دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مراوه‌تپه ادامه داد: اتاق عمل و سایر بخش‌های این بیمارستان با استقرار کامل تجهیزات  دانشگاه علوم پزشکی گلستان و تکمیل کادر درمان مانند متخصص بی‌هوشی و جراح به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

او با بیان اینکه بنیاد علوی ۸۰۰ میلیارد ریال از سال ۹۵ تا ۹۹ برای ساخت این بیمارستان با زیربنای ۶ هزار و ۶۰ مترمربع هزینه کرده است، افزود: تجهیزات پزشکی مورد نیاز توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان درحال تامین و استقرار است.


منبع: ایرنا

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.