سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهدارخانه مرکزی اردبیل تا ۳ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای گفت: راهدارخانه مرکزی استان اردبیل تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین حدادزادگان، مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای در بازدید از عملیات اجرایی راهدارخانه مرکزی اردبیل گفت: یکی از مشکلات اصلی این پروژه مهم مشکلات اعتباری است که تلاش می‌کنیم با پیگیری‌های لازم، تزریق و تخصیص به موقع اعتبارات لازم به استان شاهد تکمیل پروژه راهدارخانه مرکزی استان اردبیل باشیم.

او تصریح کرد: این پروژه با پیشرفت حدود ۷۵ درصدی درحال اجراست و برای تسریع در روند اجرایی و تکمیل آن همه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای از وجود مجموعه‌های مختلف در پروژه راهدارخانه مرکزی اردبیل خبر داد و افزود: پروژه راهدارخانه مرکزی اردبیل یکی از مهم‌ترین طرح‌های حوزه راهداری است که برای استقرار بخش‌های مختلف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ۸ هزار مترمربع زیربنا و عرصه ۴ هکتاری در حال احداث است.

حدادزادگان با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه کیفیت خدمت‌رسانی به مردم شریف استان اردبیل ارتقا می‌یابد افزود: پروژه راهدارخانه مرکزی استان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان که از این میزان ۱۳ میلیارد تومان مربوط به احداث ساختمان و محوطه و ۷ میلیارد تومان مربوط به تأسیسات ساختمان در خیابان جام جام شهر اردبیل درحال اجراست.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.