سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار درباره احتمال وقوع سیل در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی نسبت به وقوع سیل احتمالی در مناطق مختلف استان آذربایجان‌شرقی هشدار داد و از مردم و سازمان‌های مسئول خواست برای جلوگیری از هر گونه خسارت جانی و مالی هشدار‌ها را جدی بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به تشدید رگبار باران و رعد و برق از امروز سه شنبه تا بعد از ظهر فردا چهارشنبه از مردم عزیز درخواست می‌شود ضمن اجتناب از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، سازه‌های سبک و تابلو‌های تبلیغاتی موجود در سطح شهر و روستا‌ها را محکم کنند.

او همچنین از کشاورزان و باغداران و نیز دامداران آذربایجان شرقی درخواست کرد برای جلوگیری از هر گونه آسیب به محصولات باغی و کشاورزی در اثر رگبار باران، آذرخش و بارش تگرگ  توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی را جدی بگیرند.

هنربر پرتاب اشیا، شکستن شاخه‌های درختان و آسیب به سازه‌های سبک را از جمله خطرات احتمالی وضعیت جوی حاکم بر آذربایجان شرقی در ۲۴ ساعت آینده ذکر کرد.

او انجام اقدامات پیشگیرانه برای آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال رخداد سیل توسط مردم و سازمان‌های مسئول را ضروری دانست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی از هموطنان خواست در شبانه روز آینده از صعود به ارتفاعات و فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.