سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در صورت ثبت نکردن اطلاعات در سامانه؛

تخلف عرضه خارج از شبکه در انتظار مرغداری‌ها

مرغداری هایی که در سامانه وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام نکرده باشند، تخلف عرضه خارج از شبکه در انتظار آنها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: مرغداری‌هایی که در سامانه وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام نکرده و اطلاعات آن‌ها از قبیل تولید، خرید و فروش در سامانه‌های مربوطه و همچنین سامانه جامع تجارت موجود نباشد، تخلف عرضه خارج از شبکه در انتظار آن‌ها خواهد بود.

او افزود: پیرو اطلاع رسانی‌های قبلی، همه اعضای زنجیره کالای مرغ اعم از مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها و صنوف فعال در این حوزه می‌بایست از تاریخ اول اردیبهشت ماه اطلاعات تولید، خرید و فروش خود را در سامانه‌های مربوط درج و این اطلاعات می‌بایست در سامانه جامع تجارت موجود می‌باشد.

قوانلو در ادامه به جلسه اخیر کارگروه تنظیم بازار کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس یکی از مصوبات این جلسه همه کشتارگاه‌ها ملزم هستند از تاریخ اول خردادماه اطلاعات کشتار شامل تعداد قطعه مرغ زنده، وزن ورودی و وزن لاشه استحصالی مرغ را در سامانه مربوط ثبت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: اگر چه زنجیره تولید و توزیع مرغ به سازمان جهاد کشاورزی محول شده، اما یقیناً سازمان صنعت، معدن و تجارت و ادارات تابعه در صورت مشاهده هر گونه تخلف وفق مقررات قانونی عمل کرده و متخلفین را به ادارات تعزیرات حکومتی معرفی خواهند کرد.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.